اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب خبر داد

پیش‌بینی 196 شعبه اخذ رأی در شهرستان میاندوآب

فرماندار میاندوآب گفت: 196 شعبه اخذ رأی در شهرستان میاندوآب برای انتخابات 24 خردادماه در نظر گرفته شده است.

پیش‌بینی 196 شعبه اخذ رأی در شهرستان میاندوآب

حمید جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 196 شعبه اخذ رأی در شهرستان میاندوآب برای انتخابات 24 خرداد در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: 196 صندوق ثابت و سیار شهری و روستایی در شهرستان میاندوآب برای انتخابات 24 خرداد در نظر گرفته شده است.

جلالی تعداد شعبات شهری را 62 شعبه و تعداد شعبات روستایی را 134 مورد عنوان کرد.

وی با اعلام اینکه 158 شعبه ثابت اخذ رای در میاندوآب پیش‌بینی شده است، افزود: از این تعداد 97 صندوق ثابت روستایی و 61 صندوق ثابت شهری برای این منظور در شهرستان میاندوآب در نظر گرفته شده است.

جلالی تعداد شعبات سیار میاندوآب را 38 مورد عنوان کرد و گفت: یک مورد از این شعبات شهری بوده و 37 مورد به صورت سیار روستایی در نظر گرفته شده‌اند.

وی، تعداد عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و نیروی انتظامی روز انتخابات را 2 هزار و 450 نفر عنوان کرد و افزود: بیش از 15 جلسه آموزشی برای عوامل اجرایی انتخابات برگزار کرده‌ایم و آموزش‌های لازم را در این زمینه ارائه کرده‌ایم و از نظر تجهیزات نیز آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات پرشور را داریم.

جلالی خاطرنشان کرد: از حدود 100 نفر ثبت‌نام‌کننده برای شوراهای شهر میاندوآب، حدود هفت نفر انصراف دادند که در انتها صلاحیت 88 نفر تأیید شد و برای حضور در شوراهای شهر میاندوآب باهم رقابت می‌کنند.

وی در راستای مقابله با تخلفات انتخاباتی کاندیداها از برگزاری یک جلسه هماهنگی برای کاندیداهای شهری و یک جلسه برای کاندیداهای روستایی در میاندوآب خبر داد و اذعان داشت: این جلسات با حضور دادستان، فرماندار و امام جمعه میاندوآب تشکیل شد.

جلالی، شیرینی انتخابات را در صداقت و راستی ادعاهای کاندیداها عنوان کرد و افزود: آئین‌نامه تخلفات انتخاباتی نیز در این جلسات به کاندیداها گوشزد شد و به صورت کتبی نیز به کاندیداها تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان میاندوآب برای برگزاری انتخابات پر شور بسیج شده‌اند تا انتخاباتی سالم و چشمگیر، در محیطی شاداب و نشاط بخش برگزار کنیم و حماسه سیاسی را به معنای واقعی رقم بزنیم و قدرت سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دنیا به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/61009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول