اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 229

استفاده از ۳ مأمور در شعبات شلوغ اخذ رای در گرگان

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان گفت: برای تامین امنیت شعباتی که محل تردد تعداد بیشتری از مردم است نیز، بیش از 3 نیرو پیش‌بینی شده است.

استفاده از ۳ مأمور در شعبات شلوغ اخذ رای در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، محمد ابراهیم کیاپور اظهار داشت: سه مامور انتظامی و امنیتی برای تامین امنیت هر یک از شعب اخذ رای استان در روز انتخابات در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: نیروهای دیگری نیز غیر از این نیروها در سطح شهر مستقر می‌شوند که امنیت شهر را در روز انتخابات تامین خواهند کرد.

کیاپور گفت: مرحله دیگر تامین امنیت بعد از پایان انتخابات و شمارش آراست که مسایل امنیتی احتمالی دو چهره خوشحال و ناراضی انتخابات، دنبال می‌شود.

وی از تمام کاندیداها و ستادهای انتخاباتی خواست که در فضای دوستانه و محبت و احترام، انتخابات را برگزار و از ابزار منطقی و قانونمند که مخل نظم و برهم زدن امنیت جامعه نباشد برای ابراز ناراحتی و شادی خود پس از انتخابات استفاده کنند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان افزود: در صورت همکاری کاندیداها و هواداران برای به دست آمدن این فضا، قطعا نظم اجتماعات پیروز تامین می‌شود.

انتهای پیام/2307/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول