اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد انتخابات آذربایجان غربی اعلام کرد

ایجاد فضای مناسب رقابتی میان کاندیداها در آذربایجان غربی

کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد انتخابات آذربایجان غربی اعلام کرد: ستادهای کاندیداهای انتخاباتی از هرگونه تبلیغات غیر مجاز جلوگیری و بستر لازم را برای ایجاد فضای مناسب رقابتی میان کاندیداها فراهم کنند.

ایجاد فضای مناسب رقابتی میان کاندیداها در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد انتخابات آذربایجان غربی درخصوص تبلیغات انتخابات اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده: با عنایت به آغاز زمان تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین ادامه روند تبلیغات نامزدهای دور یازدهم ریاست جمهوری به اطلاع تمامی ستادهای انتخاباتی مستقر در استان می‌رساند به لحاظ استفاده از ظرفیت مناسب رسانه ملی در تبلیغات و معرفی نامزدهای انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری از آن طریق و همچنین ایجاد محل‌های مناسب تبلیغات توسط شهرداری‌ها در مناطق مختلف شهر برای کاندیداهای شوراهای اسلامی لازم و ضروری است ستادهای کاندیداهای انتخاباتی از هرگونه تبلیغات غیر مجاز جلوگیری و بستر لازم برای ایجاد فضای مناسب رقابتی میان کاندیداها را فراهم کنند.

در این اطلاعیه با تاکید بر صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف، ستادهای انتخاباتی را به رعایت صرفه‌جویی و پرهیز از هرگونه اسراف در روند تبلیغات کاندیداها و رعایت موارد قانونی دعوت کرده است.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده: بر اساس دستورالعمل تبلیغات انتخابات دیوار نویسی، راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و استفاده از بلندگو خارج از محل سخنرانی و یا ستاد تبلیغاتی انتخاباتی و همچنین استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه‌ای، مقوائی، فلزی و ... خارج از موارد تعیین شده در قوانین و مقررات و آیین‌نامه‌های تبلیغاتی ممنوع است.

در اطلاعیه مذکور فرمانداران به عنوان روسای ستاد انتخابات شهرستان‌ها ملزم به نظارت بر اجرای این قوانین؛ معرفی شده‌اند.

مراجعه ستادهای انتخاباتی برای کسب اطلاعات لازم در خصوص دستورالعمل تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس خبرگان به فرمانداری‌ها نیز در بخش پایانی این اطلاعیه مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/61001/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول