اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

چشم دشمنان به انتخابات ایران است

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: چشم دشمنان نظام و انقلاب به انتخابات پیش رو است.

چشم دشمنان به انتخابات ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلخال اظهار داشت: چشم دشمنان در سراسر دنیا به انتخابات ایران اسلامی است و این حضور حماسی ملت ایران است که دشمنان را مأیوس خواهد کرد.

وی با تبریک مبعث حضرت رسول اکرم (ص) گفت: برنامه زندگی و بندگی برای بشریت توسط خداوند و کتاب آسمانی قرآن بر قلب پیامبر(ص) نازل شده است.

امام جمعه خلخال خاطرنشان کرد: احساس وظیفه برای حضور در انتخابات در مردم ایران یک اصل همیشگی است و مردم ایران یک بار دیگر این حماسه حضور را تکرار خواهند کرد.

رشتبری بیان داشت: دشمن تمام برنامه‌ریزی‌های خود برای مقابله با ایران اسلامی را برای نتایج انتخابات نگه داشته و این مردم هستند که با حضور خود این توطئه‌ها را خنثی خواهند نمود.

وی، عنصر مردم را در تعیین سرنوشت کشور با اهمیت توصیف کرد و گفت: هر جا مردم حضور دارند، دشمن در آنجا حضوری ندارد و هر جا این حضور کمرنگ شود، دشمن امیدوارتر می‌شود.

رشتبری عنوان کرد: مردم با هوشیاری به سوابق کاندیداها، موضع‌گیری آنها و نحوه تبلیغ توجه کنند و بدانند که با انتخاب یک نفر برای ریاست جمهوری که دومین مقام کشور است، تمامی اختیارات اداره دستگاه اجرایی کشور به دست وی سپرده می‌شود؛ از این رو باید دقت بیشتری در انتخاب نمایند.

امام جمعه خلخال ابراز داشت: داشتن برنامه حرکت، ابتکار علمی داشتن، تصمیم نگرفتن با احساسات و توجه به خرد جمعی از رویکردهایی است که باید مدنظر رئیس جمهور آینده به عنوان نماینده مردم در مجامع جهانی باشد.

رشتبری تصریح کرد: امام خمینی (ره) همیشه بر توجه به اصول اقتصادی تأکید داشتند و رهبری معظم انقلاب نیز بر خداباوری و مردم باوری در انتخابات تاکید ویژه دارند.

وی از مردم خواست تا با چشمان باز و مطالعه سوابق نامزدها به انتخاب اصلح پرداخته و از نامزدها و کاندیداهای شوراهای اسلامی نیز خواست تا قولی به مردم بدهند که بتوانند عمل کنند و در معرفی برنامه خود بی‌انصافی و سیاه‌نمایی نداشته باشند و بهانه به دست دشمنان این مرز و بوم ندهند.

 انتهای پیام/62008/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول