اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی خبر داد

اهتمام جدی تامین اجتماعی آذربایجان غربی برای جذب بیمه شدگان جدید

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: در ارتباط با جذب بیمه شدگان جدید در زمینه‌های مختلف، اقدامات بسیاری در استان صورت گرفته است.

اهتمام جدی تامین اجتماعی آذربایجان غربی برای جذب بیمه شدگان جدید

رضا وجدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اشاره به شمه‌ای از عملکرد سال گذشته تامین اجتماعی آذربایجان غربی در زمینه‌های مختلف، اظهار داشت: در ارتباط با جذب بیمه‌شدگان جدید در زمینه‌های مختلف، اقدامات بسیاری در استان صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه اداره تامین اجتماعی در کل 14 شعبه در آذربایجان دارد، افزود: هم اکنون سازمان تامین اجتماعی 74 هزار و 60 نفر مستمری بگیر در استان دارد.

وجدانی با استناد به اصل 29 قانون اساسی برخورداری از تامین اجتماعی را از منظر بازنشستگی، بیکاری، پیری، از کارافتادگی، بی‌سرپرستی، در راه ماندگی، حوادث و سوانح، نیاز به خدمات بهداشتی، درمانی و مراقبت‌های پزشکی به صورت بیمه‌ای و غیره را حق عمومی همه مردم ایران عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در راستای تحقق این مهم و با توجه به ظرفیت بالای تامین اجتماعی آذربایجان غربی، در زمینه استفاده از خدمات بیمه‌ای تامین اجتماعی برای عموم مردم استان اقدامات و حمایت‌های لازم صورت گرفته و امیدواریم در آینده نزدیک با شیوه‌های خاصی تمام اقشار مختلف جامعه را زیر پوشش تامین اجتماعی قرار داده و خدمات مناسب و مطلوبی را به آنان ارائه دهیم.

وجدانی در رابطه با این موضوع به اطلاع رسانی‌های وسیع صورت گرفته در ارتباط با جذب بیمه‌شدگان جدید در زمینه‌های مختلف، در رسانه ملی مرکز استان، مرکز مهاباد و مطبوعات اشاره کرد و افزود: بیمه اختیاری، مشاغل آزاد، بیمه باربران، زنان خانه‌دار، خادمین مساجد و کارگران ساختمانی از آن جمله‌اند.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی بر اهتمام جدی تامین اجتماعی استان برای شناسایی و زیر پوشش قرار دادن اقشار کم درآمد جامعه تاکید کرد و بر اساس دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های صادر شده، از پرداخت حداقل 5 میلیون و 800 هزار ریال به صورت ماهانه، برای هر یک از بازنشستگان در سال گذشته خبر داد.

وجدانی گفت: هم استانی‌ها و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی می‌توانند در صورت نیاز با برقراری تماس با شماره تلفن 2222390 و یا تلفن گویای 142 این سازمان و یا مراجعه به سایت اینترنتی سازمان به نشانی www.sso.ir با این سازمان ارتباط برقرار کنند.

وی اظهار داشت: امیدواریم با افزایش پوشش بیمه‌ای برای تمام اقشار جامعه، بتوانیم به بالاترین جایگاه پوشش بیمه‌ای در کشور دست پیدا کنیم.

وجدانی افزود: مردم باید مسئله بیمه‌شدن خود و خانواده خود را جدی بگیرند و از همان دوران جوانی با اطلاع از قوانین جاری، نسبت به بیمه کردن خود اقدام کرده و وضعیت بیمه‌گری خود را در دوره‌های یک ساله پیگیری و کنترل کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی اظهار داشت: امیدواریم در سال جاری که سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری شده است، با تلاش و کوشش هر چه بیشتر، تعداد بیشتری از مردم استان را زیر پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دهیم.

انتهای پیام/61009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول