اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بومی، محلی استان اردبیل:

9 هزار ورزشکار روستایی بیمه شده‌اند

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بومی، محلی استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از 9 هزار ورزشکار روستایی زیر پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند که رقم مناسب و قابل قبولی است.

9 هزار ورزشکار روستایی بیمه شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا احدی در مجمع عمومی سالانه هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل اظهار داشت: در طول سال گذشته شاهد برگزاری مسابقات مختلفی در سطح استان بودیم که مطابق با تقویم فدراسیون این برنامه‌ریزی‌ها و رویدادها اجرایی و عملیاتی شد.

وی به برگزاری موفقیت‌آمیز جشنواره فرهنگی، ‌ورزشی شمال‌غرب کشور اشاره کرد و افزود: ما این جشنواره را با حضور 9 استان کشور و بیش از 120 ورزشکار برگزار کردیم که با استقبال و رضایت خوب شرکت‌کنندگان نیز روبه‌رو شد.

احدی برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی در سال گذشته و به میزبانی شهرستان هیر را یادآور شد و تصریح کرد: بیش از 80 کشتی‌گیر از منطقه هیر به مدت چهار شب به مصاف هم رفته و با هم رقابت کردند که این رویداد با حضور بیش از هزاران تماشاگر حال و هوا و جذابیتی متفاوت داشت.

این رئیس هیئت خاطرنشان کرد: در سال گذشته حداقل دو بار در کلیه هیئت‌های شهرستانی حضور یافتیم و از نزدیک با مشکلات ورزشکاران آشنا شده و پای درد دل آنها نشستیم که این خود در رفع بسیاری از مشکلات راهگشا بود.

وی اضافه کرد: در طول سال گذشته اقدام به تهیه سی.دی‌ها و بروشورهای متنوع در مورد بازی‌های بومی، محلی کردیم که در بین ورزشکاران و علاقمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بومی، محلی استان با یادآوری اینکه بیش از 10 مورد مسابقه و 12 مورد اعزام به مسابقات کشوری و منطقه‌ای را شاهد بودیم، بیان کرد: در این اعزام‌ها هم آقایان و هم بانوان مشارکت داشته و حضور موفقیت‌آمیزی در دیدارهای ملی و منطقه‌ای داشتند.

احدی در مورد تقویم اجرایی سال 92 هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی، محلی یادآور شد: ‌در بخش جشنواره‌های فرهنگی،‌ ورزشی استان در بخش بانوان در سال‌جاری حدود 22 برنامه متنوع و مختلف تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در بخش مسابقات بانوان بیش از 10 مسابقه در طول سال اجرا می‌شود و در بخش آموزش داوران و مربیان نیز در قسمت بانوان در طول سال اقدام به برگزاری چهار دوره آموزشی می‌کنیم.

احدی گفت:‌ در بخش آموزش داوران و مربیان در حوزه آقایان نیز در طول سال شش دوره و کلاس آموزشی دایر می‌کنیم.

وی افزود: در حوزه جشنواره‌های فرهنگی،‌ ورزشی و مسابقات در بخش آقایان حدود 31 برنامه و برگزاری مسابقات متنوع را شاهد هستیم.

احدی در پایان سخنان خود تصریح کرد: قرار است در جشنواره‌های برون مرزی نیز حضور پیدا کنیم که در صورت مهیا بودن زمین برای اعزام ورزشکاران در سه جشنواره بین‌المللی گرجستان،‌ ترکیه و آذربایجان حضور می‌یابیم.

انتهای پیام/62003/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول