اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد بوشهر خبر داد

پرداخت هزینه بیمه اجتماعی برای 1787 زن سرپرست خانوار

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: 13 میلیارد ریال برای بیمه اجتماعی یک هزار و 787 زن سرپرست خانوار در استان بوشهر پرداخت شده است.

پرداخت هزینه بیمه اجتماعی برای 1787 زن سرپرست خانوار

فرید محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این تعداد از خدمات سازمان تامین اجتماعی به صورت 100 درصدی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه مشاغل خانگی خرد اشتغال سه گروه را زیر پوشش نهاد داریم افزود: در اجرای طرح دختران تحت حمایت 59 نفر، زنان سرپرست خانوار 157 نفر و زنان نیازمندی که تحت حمایت نهاد نیستند 114 نفر از این طرح برخوردار شده‌اند.

محبی خاطرنشان کرد: بیمه اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار 18 تا 50 سال است و سال گذشته با اعتبار خوبی که در این زمینه در اختیار نهاد قرار گرفت درخواست همه زنان سرپرست خانوار متقاضی بیمه اجتماعی پذیرفته شد و هیچ گونه پشت نوبتی در این زمینه نداشتیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر همچنین از آموزش دو هزار و 600 نفر در حوزه زنان و دختران در بخش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد.

وی یادآور شد: یکی از بزرگترین مشکلات ما در بحث زنان سرپرست خانوار بحث مسکن است و گروهی از زنان تحت حمایت آورده لازم برای تامین مسکن ندارند.متاسفانه اعتبار خاصی نیز برای این امر در کمیته امداد و بهزیستی وجود ندارد و در این زمینه با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

محبی بیان کرد: سال گذشته موفق شدیم با یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای یک‌هزار و 600 دختر تحت پوشش کمیته امداد جهیزیه تامین کنیم.

انتهای پیام/66007/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول