اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

جدایی ملت و نظام خواسته دشمن است / حماسه سیاسی نظام را بیمه می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جدایی ملت و نظام از توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

جدایی ملت و نظام خواسته دشمن است / حماسه سیاسی نظام را بیمه می‌کند

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انتخابات پیش‌رو از حساس‌ترین انتخابات نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن طی 34 سال گذشته از هیچ توطئه‌ای علیه نظام اسلامی کوتاهی نکرده است، افزود: جداسازی ملت از نظام اسلامی از برنامه‌های دشمنان طی 34 سال گذشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی حضور جدی در انتخابات را موجب ناکامی توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: توطئه‌های دشمنان نتوانسته بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیندازد.

وی با بیان اینکه با وجود همه مشکلات مردم پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: باید به منظور حل مشکلات مردم اقدامات اساسی انجام شود.

اسماعیلی بر ضرورت همکاری مردم و مسئولان برای رفع مشکلات جامعه تاکید کرد و گفت: باید با حضور جدی در انتخابات نظام اسلامی را بیمه کرد.

وی با بیان اینکه باید فضای لازم برای توسعه و پیشرفت جامعه فراهم شود، یادآور شد: برای رشد و تعالی جامعه باید برنامه‌ریزی مناسبی داشت.

*تکروی در نظام اسلامی جواب نمی‌دهد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت همکاری دولت‌ها با قوای دیگر تاکید کرد و گفت: تکروی در نظام اسلامی جواب نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌های کشور برای توسعه استفاده کرد، تصریح کرد: استفاده از نخبگان و متخصصان در تصمیم‌گیری‌های مهم راه حل مناسبی برای حل مشکلات کشور است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دولت آینده باید با خرد جمعی حرکت کند، خاطرنشان کرد: دولت باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه کشور استفاده کند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری می‌آفرینند، افزود: باید حرکت‌های اساسی برای حل مشکلات مردم در جامعه انجام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای حل مشکلات کشور تاکید کرد و گفت: باید مشکلات کشور با اتخاذ تدابیر لازم حل شود.

انتهای پیام/73003/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول