اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی مازندران خبر داد

بیمه کارگران ساختمانی فقط با تایید انجمن صنفی کارگران

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: صدور بیمه کارگران ساختمانی تنها با تایید انجمن صنفی کارگران ساختمانی امکان‌پذیر است.

بیمه کارگران ساختمانی فقط با تایید انجمن صنفی کارگران

مهدی نجفی‌تروجنی امروز در گفت‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری درباره آخرین وضعیت بیمه کارگران ساختمانی مازندران اظهار داشت: سهمیه در نظر گرفته شده برای بیمه کارگران ساختمانی در مازندران 2هزار و 600 نفر برای شش ماه اول است که در تلاش هستیم نسبت به افزایش  سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در مازندران اقدام کنیم.

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که چرا راست‌آزمایی برای بیمه کارگران ساختمانی در مازندران انجام نشد، بیان داشت: برای رفع این مشکل با انجمن کارگران ساختمانی مازندران در این رابطه هماهنگی انجام شد تا کارگران ساختمانی مستحق برای بیمه معرفی شوند.

نجفی خاطرنشان کرد: کمبود سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در مازندران مهم‌ترین مشکل است.

وی ادامه داد: مجلس برای برداشتن سهمیه از کارگران ساختمانی مصوبه‌ای داشت که به دلیل عدم تامین اعتبار مورد تایید شورای نگهبان واقع نشد.

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی مازندران بیان داشت: در حال حاضر بیمه کارگران ساختمانی به صورت سهمیه‌ای انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا سهمیه‌ای که تعیین شد در استان مازندران لحاظ نمی‌شود و بسیاری از کسانی که در حال حاضر از سهمیه بیمه کارگران ساختمانی استفاده می‌کنند کارگر نیستند، بیان داشت: من این موضوع را قبول ندارم، کسانی که برای بیمه کارگران ساختمانی مراجعه می‌کنند از انجمن صنفی کارگران ساختمانی معرفینامه دریافت می‌کنند.

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی مازندران در پاسخ به این سوال که این هماهنگی‌ها ظاهرا انجام نمی‌شود، بیان داشت: در ابتدا ناهماهنگی‌ها وجود داشت اما، در حال حاضر این ناهماهنگی‌ها برطرف شده و با هماهنگی کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی بیمه کارگران ساختمانی انجام می‌شود.

نجفی در پاسخ به این سوال که برخورد شما با کسانی که به صورت ناحق از سهمیه بیمه کارگران ساختمانی استفاده می‌کنند، چیست، گفت: بیمه تامین اجتماعی با این افراد به صورت جدی برخورد می‌کند و اگر افراد متخلف از جانب انجمن کارگران ساختمانی معرفی شوند به ازای هر نفر دو سهمیه برای بیمه به آنها تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول