اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمندان آوای محلی ابرکوه بیمه شدند

میربقایی: روند بیمه هنرمندان و خبرنگاران در ابرکوه بهبود می‌یابد

مسئول بیمه هنرمندان ابرکوه از تلاش برای زیر پوشش بیمه قرار دادن هنرمندان موسیقی محلی ابرکوه خبر داد و گفت: وضعیت بیمه هنرمندان رشته‌های مختلف همچنین خبرنگاران و نویسندگان در این شهرستان بهبود می‌یابد.

میربقایی: روند بیمه هنرمندان و خبرنگاران در ابرکوه بهبود می‌یابد

سید ابراهیم میربقایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: در راستای سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای حمایت صنفی و معیشتی از اصحاب فرهنگ و هنر از ابتدای سال جاری تاکنون پرونده هشت نفر از هنرمندان شهرستان ابرکوه برای استفاده از بیمه هنرمندان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد فرستاده شده است.

وی افزود: از این تعداد، شش پرونده متعلق به هنرمندان موسیقی محلی، یک پرونده از آن هنرمندان هنر تجسمی و یک پرونده نیز مربوط به هنرمندان نمایش و تئاتر است.

میربقایی خاطرنشان کرد: هنرمندان شهرستان با تکمیل مدارک مورد نیاز و ارائه سوابق کاری خود در قالب لوح فشرده و در صورت داشتن شرایط احراز می‌توانند از مزایای بیمه هنرمندان استفاده کنند و از هزینه‌های پرداخت بیمه آ‌زاد خود بکاهند.

وی ادامه داد: در کنار این صندوق بیمه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صندوق اعتباری دیگری به نام حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان با هدف ایجاد ظرفیت‌های تازه در زمینه خدمات‌رسانی به اعضای خود تاسیس کرده است که با فراهم ‌آوردن زمینه بیمه تکمیلی موجب دلگرمی و آرامش خاطر دوستداران هنر می‌شود.

میربقایی تصریح کرد: افرادی که در حال حاضر از بیمه هنرمندان استفاده می‌کنند یا تنها عضو صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان هستند نیز می‌توانند از مزایای بیمه تکمیلی استفاده کنند.

انتهای پیام/2464/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول