اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دزفول:

60 هنرمند دزفولی تحت پوشش بیمه هنرمندان قرار گرفتند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از بیمه 60 نفر از هنرمندان دزفول خبرداد و گفت: در تلاشیم تا دیگر هنرمندان را نیز از حمایت‌های این طرح بهره‌مند کنیم.

60 هنرمند دزفولی تحت پوشش بیمه هنرمندان قرار گرفتند

غلامعلی تاج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: ثمره تلاش‌ها و پیگیری‌های مکرر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در زمینه اجرای طرح بیمه هنرمندان، تحت پوشش قرار دادن حدود 60 نفر از هنرمندان شهرستان بوده است. 

وی افزود: هنرمندانی که در طرح بیمه هنرمندان مورد تأیید قرار گرفتند و در حال حاضر تحت پوشش این بیمه هستند از جمله هنرمندانی بودند که در رشته‌های مختلف هنری مانند طراحی و نقاشی، موسیقی و تئاتر و سینما و دیگر رشته‌های هنری فعالیت دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در ادامه خاطر نشان کرد: تلاش‌ها و پیگیری‌های این اداره برای بهره‌مند کردن دیگر هنرمندان که متقاضی شرکت در طرح بیمه هنرمندان هستند همچنان در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی تصریح کرد: تقاضا برای بیمه هنرمندان از جانب هنرمندان این شهرستان همچنان ادامه دارد که در موازات آن اطلاع‌رسانی‌های لازم از سوی کارکنان مسئول این اداره انجام می‌شود و مراحل پیگیری این مهم نیز در دستور کار است.

تاج ادامه داد: از متقاضیان شرکت در طرح بیمه هنرمندان در دزفول تاکنون حدود 25 نفر تشکیل پرونده داده‌اند که بعد از تکمیل و بررسی، پرونده‌ها برای تأیید به مرکز استان ارسال شده‌اند.

وی در پایان گفت: بیمه هنرمندان از جمله حمایت‌های دولت است که در چند سال اخیر در دزفول اجرا شده و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در همه مراحل انجام این طرح، برنامه‌های خود را که شامل فراخوانی، اطلاع رسانی و پیگیری و اعلام نتایج است با جدیت پیگیری و نظارت می‌کند.

انتهای پیام/72006/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول