اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

انتخاب اصلح بیمه کننده کشور در برابر توطئه‌هاست

امام جمعه بویین زهرا گفت: انتخاب اصلح در حماسه 24 خرداد ماه بیمه کننده کشور در برابر توطئه‌های دشمنان است.

انتخاب اصلح بیمه کننده کشور در برابر توطئه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام محمد همایون زرینه امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا در مسجد جامع این شهر شاخص‌های انتخاب اصلح از سوی رهبری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: استکبار‌ ستیزی، مبارزه با تبعیض و ناعدالتی و در فکر مردم و معیشت مردم بودن جزو ناب‌ترین صفات و معیار‌های گزینش فرد اصلح در انتخابات پیش‌رو است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا افزود: انتخاب اصلح در حماسه پیش‌رو بیمه‌ کننده کشور در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌ها بوده و برگ زرینی را بر تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مردم می‌افزاید.

وی به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب هم‌زمان با سالروز شکل‌گیری مجلس در هشتم خرداد ماه اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن نشست فرمودند که هر نماینده علاوه بر مسئولیت در حوزه انتخابیه خویش باید مصالح کشور را در نظر داشته و برای قانون‌‌گذاری صحیح تلاش کند که همه نمایندگان باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه بویین زهرا با تسلیت ایام سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امام خمینی (ره) اسطوره تاریخی بود که با تدبیر و هوشمندی خویش انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و دشمنان را در اهداف خویش ناکام گذاشت.

زرینه همچنین پنجاهمین سالگرد 15 خرداد را مورد اشاره قرار داد و اقتدار کنونی نظام اسلامی را مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در اعصار مختلف ذکر کرد.

انتهای پیام/77005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول