اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

شوکت انقلاب اسلامی سایه یأس را بر دشمنان گسترانده است

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: شوکت انقلاب اسلامی سایه یأس و ناامیدی را بر دشمنان گسترانیده و آنها را روزبه‌روز منزوی‌تر کرده است.

شوکت انقلاب اسلامی سایه یأس را بر دشمنان گسترانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله‌سوار اظهار داشت: بخش عظیمی از این شوکت و اقتدار 24 خرداد رقم خواهد خورد و سبب می‌شود تا دندان طمع دشمن بار دیگر کشیده شود.

وی به آزمون حساس 24 خرداد اشاره کرد و بیان داشت: 24 خرداد نقطه اتصال وحدت و همدلی مردم با آرمان‌های انقلاب و حاکمیت دینی است که قطعاً مشارکت بالای مردم سلامت و امنیت نظام را تضمین خواهد کرد.

امام جمعه بیله‌سوار با یادآوری اینکه دشمنان این ملت خواب‌های پریشانی را برای مردم این کشور تدارک دیده‌اند، اذعان داشت: 24 خرداد بستر و زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا همه این ترفندها و توطئه دشمنان به خودشان برگردد.

قیاسی، یکی از راه‌های برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و دور زدن تحریم از سوی دشمنان را حضور مقتدرانه در مشارکت مردمی توصیف کرد و گفت: ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که در برابر اهداف و مطالبات دشمن اهل سازش و مصالحه نباشد بلکه گفتمان مقاومت و ایستادگی را دنبال کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به بعثت نبی مکرم اسلام تصریح کرد: فلسفه بعثت جز بلوغ بشر و اصلاح اخلاق و رفتار انسانی نبود.

امام جمعه بیله‌سوار در پایان اضافه کرد: با بعثت نبی مکرم اسلام بسیاری از اخلاق‌ و رفتارهای ناشایست کنار گذاشته شد و به جای آن انسانیت انسان مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/62003/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول