اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط 1000 کانون‌ فرهنگی مساجد فارس صورت می‌گیرد

تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس از برگزاری مراسم گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد ماه در یک‌هزار کانون مسجد این استان خبر داد.

تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین نیازی، به تشریح برنامه های « 14 و 15 خرداد ماه» در کانون‌های مساجد این استان پرداخت و گفت: نزدیک به یک‌هزار کانون‌ فرهنگی هنری مساجد فارس در ایام عروج ملکوتی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران مراسم ویژه‌ای را در مساجد برگزار می‌کنند و با آرمان‌های بلند خمینی کبیر تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری بیعتی دوباره می‌بندند.

وی با دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم ارتحال حضرت امام در مساجد، افزود: سخنرانی ائمه جماعات مساجد به منظور تبیین اندیشه‌های نورانی امام (ره) برای نسل جوان و نوجوان، برپایی مراسم سوگواری همراه با جلسات تلاوت قرآن، ختم قرآن و صلوات و برگزاری مسابقات و نمایشگاه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های ویژه کانون‌های مساجد در ایام رحلت حضرت امام (ره) است.

نیازی همچنین از برگزاری مسابقه کشوری «روح خدا» خبر داد و گفت: این مسابقه در 11 رشته ادبی و هنری به میزبانی کانون‌های مساجد یزد برگزار می‌شود که علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دبیرخانه کانون‌های مساجد فارس مراجعه کنند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد فارس با اشاره به اجرای طرح تلاوت نور در مساجد این استان، تصریح کرد: ثواب تلاوت یک صفحه از کلام‌الله مجید پس از اقامه نماز مغرب و عشا در شب 14 خرداد به روح پرفتوح امام راحل (ره) و در شب 15 خرداد به روح بلند شهدای گرانقدر قیام تاریخی و خونین 15 خرداد اهدا می‌شود.

نیازی همچنین اضافه کرد: تعدادی از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس نیز از طریق دستگاه‌های اعزام کننده این استان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) به تهران اعزام می‌شوند.

وی از ارسال پیام کوتاه‌های حاوی سخنان امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله) در مورد اهمیت انتخابات و حضور مردم خبر داد و خاطرنشان کرد: پیام کوتاه‌ها با ارسال سخنی از امام خمینی (ره) از روز 14 خرداد مصادف با سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول