اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان شمالی:

جلیلی گزینه مناسب برای پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی است

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان شمالی گفت: سعید جلیلی بهترین گزینه برای پیشبرد گفتمان انقلاب،امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

جلیلی گزینه مناسب برای پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی الهی‌فرد بعداز ظهر امروز در جمع هواداران این نامزد انتخاباتی در شهرستان اظهار کرد: جلیلی همواره ثابت کرده که در پای اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده است.

وی با تاکید بر اینکه جلیلی این گفتمان را که بر گرفته از انقلاب اسلامی بوده پرچم‌داری می‌کند؛ تصریح کرد: به همین خاطر جمع کثیری از دلسوزان انقلاب از این نامزد انتخاباتی حمایت می‌کنند.

الهی‌فرد عضویت جلیلی در مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیری شورای عالی امنیت ملی را برشمرد و گفت: به همین خاطر از جمیع جهات جلیلی را برای انتخابات اصلح می‌دانیم.

وی اضافه کرد: گفتمان انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدا و امام خمینی (ره) و تبعیت از مقام عظمای ولایت از اهداف اصلی سعید جلیلی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که با این اهداف وارد این عرصه سیاسی شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان شمالی گفت: امیدواریم بتوانیم با حضور و مشارکت حداکثری ملت ایران در پای صندوق‏های اخذ رأی روز 24 خردادماه بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب، امام خمینی (ره) و شهدا اعلام کرده و با رهبر فرزانه و اندیشمند انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت کنیم و حماسه‏ای به یاد ماندنی را خلق کرده و به ثبت برسانیم.

* ستاد انتخاباتی جلیلی فعال شده است

وی همچنین با اشاره به فعالیت ستاد انتخاباتی جلیلی در استان گفت: نخستین ستاد این نامزد انتخاباتی اواخر هفته گذشته در چهار راه شهدای بجنورد آغاز به کار و به طبع آن سایر ستادها در شهرستان‌های خراسان شمالی تشکیل شد.

به گفته الهی‌فرد، ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان شمالی با تشکیل کمیته‌های خواهران، ورزشکاران، جوانان، روحانیون و حقوقدانان فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان شمالی یاد آور شد: این ستادها عموماً مردمی بوده و مردم گردانندگان ستادها هستند.

وی همچنین از برنامه سفر جلیلی به استان در آخرین روزهای مانده به انتخابات هم خبر داد.

انتهای پیام/63002/ط30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول