اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

جلیلی مطرح کننده گفتمان امام و انقلاب اسلامی است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سعید جلیلی مطرح کننده گفتمان امام و انقلاب اسلامی است.

جلیلی مطرح کننده گفتمان امام و انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در جمع مردم نخل تقی اظهار داشت: امام خمینی(ره) با همراهی مردم نهضت عدالت‌خواهی و حمایت از مستضعفین را آغاز کرده و ملت هوشیار ایران در سال‌های گذشته با ولایت‌مداری، ادامه دهنده آن بودند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون ملت‌های مختلف مسلمان و غیرمسلمان جهان حریت و آزادگی مردم ایران را مشاهده کرده و بر اساس این الگو در حال انجام خیزش‌های مختلف هستند و بیداری اسلامی در جهان رو به افزایش است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ما در دفاع مقدس نشان دادند که بدون دعوت و اجبار و فقط با اعتقاد به اسلام و ولایت‌پذیری که دارند آماده هرگونه جانفشانی و دفاع از ارزش‌های خود هستند.

موسوی‌نژاد به بیمه شدن کشور در مقابل دشمنان در اثر مقاومت مردم و شهیدان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر که انقلاب را به این مرحله رسانده‌ایم، عقب‌نشینی در مقابل دشمنان مفهومی ندارد و با مقاومت می‌توانیم ادامه دهنده راه حق باشیم.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم اظهار داشت: مردم ما در همه صحنه‌های مورد نیاز برای حفظ دستاوردهای انقلاب حاضر بوده و با حضور همیشگی در انتخابات، وفاداری و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: در انتخابات 24 خرداد ماه نیز بار دیگر شاهد خواهیم بود که ملت شریف ایران چگونه با قاطعیت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرده و سرنوشت خود را رقم خواهند زد.

وی با اشاره به اینکه همه کاندیداهای احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان صالح هستند، گفت: از میان کاندیداهای مختلف باید سوابق و برنامه‌های آن‌ها را بررسی کرده و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

موسوی‌نژاد متذکر شد: طبق آموزه‌های دینی و حکومت علوی، کسی می‌تواند بر جامعه اسلامی حکومت کند که تقوا و پرهیزگاری، تعهد و تخصص داشته باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: هر چقدر مردم با مشارکت بیشتری در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند، پشتوانه بیشتری برای نظام در مقابل بیگانگان خواهند بود و هر چقدر رئیس جمهور منتخب دارای آرای بیشتری باشد با انگیزه و دلگرمی بیشتری خدمت خواهد کرد.

رئیس فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی کشور افزود: ما باید شخصی را زمامدار امور اجرایی کشور کنیم که اهداف عالیه نظام را دنبال کرده و با رفتار خود در مقابل دشمنان و سایر کشورهای جهان، عزت و افتخار را برای ملت کسب کند.

موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه هم‌اکنون جلیلی مطرح کننده گفتمان امام(ره) و انقلاب اسلامی است گفت: گفتمان امام(ره) و انقلاب همان ایستادگی در مقابل زیاده خواهان و مقاومت است و در این تفکر، سازش و سرخم کردن و کوتاه آمدن از ارزش‌ها و آرمان‌ها جایگاهی ندارد.

انتهای پیام/2451/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول