اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

انتخابات مظهر نمایش شعور سیاسی حاکم بر جامعه است

امام جمعه شهرضا گفت: انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین عرصه‌های نمایش شعور سیاسی حاکم بر جامعه مطرح است و مردم باید از این فرصت طلایی حداکثر استفاده را داشته باشند.

انتخابات مظهر نمایش شعور سیاسی حاکم بر جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌السلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: پایداری و ثبات در قدم از مهم‌ترین دلایل موفقیت پیامبر اکرم (ص) در دست‌یابی به رسالت و اهدافی بود که از سوی خداوند به ایشان محول شده بود.

وی ادامه داد: تقویت وحدت در جامعه مبتنی بر تعالیم دینی و قرآنی از عظیم‌ترین فعالیت‌های پیامبر اکرم(ص) به شمار می‌رود و در حال حاضر نیز تمام مردم موظف به این هستند که با تبعیت از ولایت فقیه در راستای حفظ و تقویت وحدت و یکپارچگی کشور تلاش کنند.

امام جمعه شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به برگزاری همایش وحدت و یکپارچگی نامزد‌های انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شهرضا در هفته گذشته تصریح کرد: در این نشست صمیمانه تمام نکات اخلاقی لازم در راستای تحقق حماسه سیاسی به نامزد‌های انتخاباتی ارائه شد و با توجه به اینکه تعدد نامزد‌های انتخاباتی شورای اسلامی شهر شهرضا می‌تواند زمنیه سردرگمی مردم را ایجاد کند، مقرر شده که نامزد‌ها با ائتلاف‌های 11 نفره زمینه انتخاب گزینه‌های اصلح را برای مردم فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه زمینه انتخاب افراد اصلح با ارائه برنامه‌ها و تبلیغات اصولی مبتنی بر زیر‌ساخت‌های فرهنگی جامعه فراهم می‌شود، افزود: استفاده از عکس‌های زننده برای جلب توجه عمومی امر نا‌پسندی است که نباید در فضای انتخاباتی حکم‌فرما باشد و امیدواریم نامزد‌ها با درک لزوم رعایت اصول اخلاقی در جامعه اسلامی از چنین فعالیت‌هایی پرهیز کنند.

یعقوبی با اشاره به اینکه طرفداران نامزد‌های انتخاباتی باید با رعایت اصول و ضوابط اجتماعی از هرگونه هتاکی به حریم رقبا دوری کنند، تاکید کرد: اقدام به اعمال زشت و نا‌پسندی از جمله تخریب چهره نامزد و پاره کردن پوستر‌های تبلیغاتی فضای حاکم بر انتخابات را مخدوش می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: توجه به فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در زمینه ملاک‌های انتخاب فرد اصلح باید مورد توجه تمام افراد قرار بگیرد و تمام ملت باید در این راستا فعالیت کنند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اینکه وجود مشکلات و معضلاتی از جمله تورم، گرانی و مشکلات معیشتی نباید بهانه‌ای برای حضور کم‌رنگ در انتخابات باشد، اذعان داشت: حضور پر‌شور در عرصه انتخابات از مهم‌ترین خواسته‌های رهبر معظم انقلاب است و باید برای تحقق این امر مهم تلاش کنیم.

انتهای پیام/63011/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول