اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

پرهیز از تخریب افراد در انتخابات امری ضروری است

امام جمعه تایباد با بیان اینکه پرهیز از تخریب افراد در انتخابات امری ضروری است، گفت: کاندیداها باید حرمت کسانی که برای نظام زحمت کشیده‌اند را حفظ کنند.

پرهیز از تخریب افراد در انتخابات امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام محمد محدثی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تایباد با تبریک عید سعید مبعث، روز مبعث را از روزهای شریف و با برکت و ممتاز سال خواند و عدالت و نجات بشر از هرگونه پستی را حاصل بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) دانست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال و در سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: سیاست‌های کلی امام (ره) نشات گرفته از تعالیم اسلامی بود و امام (ره) تکیه به رای مردم داشتند.

امام جمعه شهرستان تایباد با اشاره به بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، دموکراسی واقعی را انجام کارها با نظر مردم عنوان کرد و افزود: یکپارچگی مردم از نکات مهمی است که همواره مد نظر امام (ره) و رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی بوده است.

محدثی سیاست خارجی کشور و ایستادگی در برابر سیاست‌های سلطه‌گران و مستکبران را بسیار مهم دانست.

این مسئول شرکت همگانی در انتخابات را از توصیه‌های مهم حضرت امام (ره) برشمرد و گفت: انتخابات مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری است.

وی عنوان کرد: مردم برای خدا و تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنند و حضور در انتخابات را برای خود عبادت بدانند.

امام جمعه تایباد توجه به عزت شهدا و حرمت کسانی که برای نظام زحمت کشیده‌اند و پرهیز از تخریب افراد را در انتخابات از موارد ضروری برشمرد و افزود: کاندیداها در اظهار نظرهای خود سیاه‌نمایی نکنند.

محدثی بر توجه به سخنان و توصیه‌های مقام معظم رهبری که موجب پیشرفت ایران اسلامی می‌شود از سوی همه آحاد ملت تاکید کرد و از همگان خواست با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افراد شایسته، اهل فکر و خادم به نظام و مردم را برگزینند.

انتهای پیام/70002/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول