اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

تبلیغات زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد

امام جمعه زرند گفت: تبلیغات انتخابات در روندی قرار گیرد که حضور حداکثری مردم را فراهم سازد.

تبلیغات زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند اظهار داشت: عید مبعث یکی از روزهای ماندگار و تاریخی است که در این روز سرنوشت بشریت ورق می‌خورد و دورنمایی که خداوند از خلقت حضرت آدم داشته است، مقداری روشن شد.

وی، یکی دیگر از هدف‌های بعثت را نجات انسان‌ها از گمراهی و ضلالت دانست و افزود: حضرت امام خمینی (ره) همان طوری که پیامبر اسلام (ص) وظایف امت را تعیین کردند، ایشان در سخنرانی‌ها، پیام‌ها و در نهایت وصیتنامه سیاسی الهی خود وظایف مردم از نسل حاضر و آیندگان را روشن کردند.

کرمی‌پور بیان داشت: یکی از وظایف مهم مردم حضور در پای صندوق‌های رأی است و مقام معظم رهبری این طور می‌فرمایند، «آخرین توصیه‌های شفقت‌آمیز امام (ره) در وصیتنامه این است که از همگان خواسته‌اند همیشه در انتخابات شرکت کنند».

وی عنوان کرد: صحنه انتخابات اگر اسلامی باشد، باید نامزدها با هم رفیق باشند؛ نه اینکه رقابت طوری باشد که بین خودشان و هواداران هم در زمان تبلیغات و انتخابات و ماه‌ها بعد کدورت باشد و مقام معظم رهبری در توصیه‌ای می‌فرمایند «همه مراقب باشند که بهانه‌ها موجب چرکین شدن دل‌های مردم از یکدیگر نشود».

خطیب جمعه زرند در توصیه به نامزدهای انتخابات شوراها گفت: وعده‌هایی به مردم بدهند که در حیطه قدرت شورا و شهرداری باشد؛ نه وعده‌هایی که شاید در توان شهرستان هم نباشد، تبلیغات آنها در حد معمول باشد تا مردم با آنها آشنا شوند نه اینکه مبالغ زیادی هزینه کنند که قطعا اسراف و حرام است.

وی با بیان اینکه تبلیغات در روندی قرار گیرد که حضور حداکثری مردم را فراهم سازد، تصریح کرد: نامزدها باید بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری تحقق حماسه سیاسی در انتخابات را به عنوان یک هدف راهبردی مورد توجه قرار دهند.

کرمی‌پور با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار خاطر نشان کرد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری اخلاص، اعتماد به خدا و شناخت به‌موقع و اقدام لازم از ویژگی‌های امام حسین (ع) است که این ویژگی‌ها را باید عموما همه مردم که خود را مدافع انقلاب و اسلام و ولایت می‌دانند، داشته باشند.

انتهای پیام/2446/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول