اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان زنجان:

مکان‌های خاص تبلیغات کاندیداها در زنجان مشخص شد

جانشین ستاد انتخابات استان زنجان از مشخص شدن مکان‌های خاص در سطح شهرها برای انجام تبلیغات انتخاباتی خبر داد و گفت: نصب اقلام تبلیغاتی فقط در این مکان‌های مشخص شده توسط شهرداری مجاز است.

مکان‌های خاص تبلیغات کاندیداها در زنجان مشخص شد

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداها در شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه 16 خرداد اظهار داشت: مدت زمان این تبلیغات تا ساعت هشت صبح روز 23 خرداد ماه ادامه دارد.

وی از مشخص شدن مکان‌های خاص در سطح شهرها برای انجام تبلیغات و الصاق اقلام تبلیغاتی خبر داد و افزود: نصب اقلام تبلیغاتی فقط در این مکان‌های مشخص شده مجاز است.

سرپرست فرمانداری زنجان تقسیم عادلانه فضاهای تبلیغات شهری در نظر گرفته شده در سطح شهرها را ضروری دانست و گفت: طرفداران کاندیداها باید حق و حقوق سایر نامزدها را در این مورد رعایت کنند.

وی نصب بنر تبلیغاتی خارج از ستاد انتخاباتی را ممنوع اعلام و اضافه کرد: کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید از الصاق آثار تبلیغاتی بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تابلوی بیمارستان‌ها، تابلوی مدارس و ایستگاه‌های اتوبوس به صورت جدی خودداری کند.

کاظمی تاکید کرد: بر اساس قانون دایر کردن ستادهای انتخاباتی اضافه در هر یک از مناطق شهرداری زنجان ممنوع است.

وی با بیان اینکه کاندیداها می‌توانند از تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری در محل ستادهای انتخاباتی خود استفاده کنند، ادامه داد: استفاده از عکس دیگری در ستادهای انتخاباتی ممنوع است.

انتهای پیام/73004/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول