اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اراک:

نامزدها و طرفداران آنها در تبلیغات به حفظ نظافت شهر توجه کنند

شهردار اراک خواستار توجه نامزدها و طرفداران آنها به حفظ نظافت سطح شهر در هنگام تبلیغات شد.

نامزدها و طرفداران آنها در تبلیغات به حفظ نظافت شهر توجه کنند

حسن قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مکان‌هایی در نقاط مختلف شهر برای نصب پوستر نامزدهای انتخابات در نظر گرفته شده که از نامزدها و طرفداران آنها خواهش می‌کنیم برای حفظ زیبایی شهر عکس‌ها و پوسترهای خود را تنها بر روی این جایگاه‌ها که در بهترین نقاط شهر دیده شده نصب کنند.

وی تصریح کرد: عدم رعایت نظافت شهر در هنگام تبلیغات خسارت‌های مالی فراوانی به شهرداری وارد می‌کند که جبران این خسارت‌ها موجب هدر رفت بخشی از هزینه‌های بیت‌المال و علاوه بر آن وقت همکارانمان در مجموعه شهرداری می‌شود.

شهردار اراک گفت: افراد باید بکوشند از نصب پوستر تبلیغاتی بر روی دیوار معابر، کوچه‌ها و منازل و همچنین دیوار نویسی تبلیغاتی به دلیل حفظ آراستگی معابر و فضاهای شهری خودداری کنند.

قربانی با بیان اینکه نباید به دلیل تبلیغات کاندیداها به چهره شهر و زیبایی آن آسیب وارد شود، بیان داشت: کاندیداها نباید به منظور تبلیغ خود از در و دیوار اماکن شهروندان استفاده کرده و جلوه شهر را زشت و کثیف کنند.

وی ابراز داشت: طرفداران نامزدها باید به صورت جدی از شعار نویسی بر روی دیوارهای شهر خودداری کنند، چرا که در صورت انجام این عمل علاوه بر پاک کردن شعارها نسبت به معرفی موارد تخلف با مستندات به فرمانداری اقدام خواهد شد.

شهردار اراک بیان داشت: امید می‌رود در روز 24 خرداد شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

انتهای پیام/87003/خ20/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول