اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در رودهن خبر داد

برگزاری نشست‏های توجیهی با نامزدها / اخلاق‏مداری در تبلیغات محور کار باشد

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در رودهن از برگزاری نشست‏های توجیهی با نامزدهای انتخاباتی خبر داد و گفت: اخلاق‏مداری در تبلیغات باید محور کار همه کاندیداها و حامیانشان باشد.

برگزاری نشست‏های توجیهی با نامزدها / اخلاق‏مداری در تبلیغات محور کار باشد

رضا طاهرخانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ریاست جمهوری و میان‏دوره‏ای مجلس شورای اسلامی در رودهن اظهار کرد: امیدواریم این انتخابات در سطح کشور پرشورتر از انتخابات گذشته برگزار شود و همه دست‏اندرکاران انتخابات به عنوان امانت‏داران مردم از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: خط قرمز همه مجریان انتخاباتی و برگزارکنندگان انتخابات، قانون است و در اجرای مواد قانونی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد تا بتوانیم انتخاباتی را برگزار کنیم که در شأن جمهوری اسلامی ایران باشد.

طاهرخانی در مورد رعایت اخلاق‏مداری از سوی کاندیداها و حامیانشان نیز گفت: به زودی، نشستی را با نامزدهای قطعی انتخابات در سطح شهر و روستا خواهیم داشت و تاکید ما این است که اخلاق اسلامی در انتخابات و تبلیغات انتخاباتی رعایت شود.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در رودهن افزود: کاندیداها باید از تخریب یکدیگر پرهیز کنند و از برنامه‏هایشان برای مردم بگویند و قولی به مردم بدهند که اگر رأی آوردند، بتوانند آن را اجرایی کنند و وعده‏هایی که در حد و توانمندی مجموعه بخش رودهن نیست، داده نشود.

طاهرخانی در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، ما هم بر این عقیده هستیم که این رویداد بزرگ سیاسی باید باشکوه‏تر از همیشه برگزار شود.

وی تصریح کرد: در جلسات بصیرتی که برای آحاد مختلف مردم در سطح منطقه داشتیم، تاکیدمان بر این بود که فرد اصلح باید به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود و این فرد با نشاط، تفکر و برنامه‏ریزی برای مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه و همچنین محرومان وارد میدان شده باشد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در رودهن افزود: شخصی که به عنوان نامزد ریاست جمهوری در میدان حضور دارد، باید مجاهد، خدمت‏گزار و تابع ولایت مطلقه فقیه باشد و با مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی دین خود را به مردم ادا کند.

طاهرخانی اضافه کرد: در بحث مسائل خارجی، رئیس جمهور آینده باید فردی شجاع و دلیر برابر تهدیدهای دشمن باشد و این فرد، دلسوز و خادم نظام و مردم و یاری برای مقام معظم رهبری خواهد بود.

انتهای پیام/2568/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول