اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

کاندیداهای شوراها به تبلیغات سالم بپردازند

فرماندار کوهبنان گفت: کاندیداهای شوراها باید در زمان تبلیغات طبق قانون و مقررات به تبلیغات سالم، اخلاق‌مدار و به دور از تخریب دیگر کاندیداها بپردازند.

کاندیداهای شوراها به تبلیغات سالم بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی پنجشنبه شب در نخستین نشست توجیهی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: فعالیت تبلیغاتی کاندیداهایی که احساس حضور و تکلیف برای خدمت کردند و وارد این عرصه شده‌اند از 16 خرداد به صورت جدی آغاز شده و تا 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات ادامه دارد.

وی ادامه داد: در سالی که از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده، مردم با حضور گسترده و پرشور خود در روز 24 خرداد ماه در کنار صندوق‌های رأی حماسه سیاسی را رقم و زمینه اجرایی و عملی شدن حماسه اقتصادی را فراهم می‌کنند.

فرماندار کوهبنان تاکید کرد: تعداد زیادی از کسانی که احساس تکلیف کردند در حال ارائه برنامه‌های خود از طریق رسانه ملی هستند و به لطف خداوند در روز 24 خرداد مردم بصیر ایران اسلامی با توجه به رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب فرد اصلح را برای سپردن بالاترین مقام اجرایی کشور به مدت چهار سال انتخاب می‌کنند.

متقی بیان داشت: کشور ما مبتنی بر احکام اسلام، آیات و روایات معصومین است، لذا تخطی از قوانین خلاف شرع است و باید متوجه باشیم حضور ما در صحنه که یک کار مستحب است زمینه را برای گناه فراهم نیاورد و در عرصه انتخابات از غیبت، تهمت، افترا و دروغ پرهیز کنیم.

این مسئول عنوان کرد: خون‌های زیادی از 15 خرداد سال 42 تا شهدای انقلاب، جنگ و هسته‌ای برای پایدار ماندن نظام مقدس جمهوری اسلامی ریخته شده و خدمات ارزنده‌ای در طول دوران استقرار نظام مقدس جمهوری انجام شده، لذا کاندیداها باید تلاش کنند این خدمات و فعالیت‌ها را برجسته‌تر کنند.

وی گفت: پس از شکست دشمنان در تمام عرصه‌ها و مناسبت‌های گذشته نگاه تمام دشمنان این نظام به انتخابات 24 خرداد دوخته شده، لذا همه ما باید قبل از این که به خود، شهر و روستای خود نظر داشته باشیم به حیثیت نظام توجه کنیم و با حضوری گسترده همچون صحنه‌های گذشته زمینه عقب‌نشینی و ذلت دشمنان را فراهم کنیم.

فرماندار کوهبنان ادامه داد: وظیفه مجریان انتخابات امانتداری و برگزاری انتخاباتی سالم و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در طول 34 سال گذشته بهترین انتخابات دنیا در ایران برگزار شده است.

متقی ابراز داشت: 142 نفر از کاندیدای شورای شهر و روستا در شهرستان کوهبنان ثبت‌نام که چند نفر تاکنون انصراف داده‌اند و کوهبنان تنها شهرستان استان است که کمترین رد صلاحیت را در انتخابات شوراها داشته و بیش از27 شعبه اخذ رأی در شهرستان در 24 خرداد آمادگی اخذ رأی از مردم را دارند.

این مسئول متذکر شد: کاندیداهای شوراها باید در زمان تبلیغات طبق قانون و مقررات به تبلیغات سالم، اخلاق‌مدار و به دور از تخریب دیگر کاندیداها بپردازند و از دادن قول‌های بی‌جا، نصب پوستر بر روی درب و دیوار منازل و ادارات دولتی و... پرهیز و سعی کنند در صحنه رقابت بیشتر به رفاقت فکر کنند تا شاهد انتخاباتی سالم باشیم.

انتهای پیام/80012/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول