اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز تبلیغات نامزدهای شوراها

فیروزکوه شور و حال انتخاباتی گرفت + مکان‏های رسمی تبلیغات

در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی و همگام با سراسر میهن عزیز اسلامی، شهرستان فیروزکوه نیز با آغاز تبلیغات نامزدهای شوراها شور و حال انتخاباتی به خود گرفت.

فیروزکوه شور و حال انتخاباتی گرفت + مکان‏های رسمی تبلیغات

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، از صبح امروز و با آغاز زمان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای سراسر کشور، ستادهای تبلیغاتی و هواداران نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فیروزکوه آغاز شد.

همچنین ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات میان‏دوره‏ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه، فعالیت خود را آغاز کردند و در محل‏های از پیش تعیین شده به نصب و الصاق پوسترهای تبلیغاتی پرداختند.

پیش از این و با تصمیم کمیته تبلیغات و اطلاع‏رسانی شهرستان فیروزکوه، 17 نقطه مناسب برای انجام تبلیغات کاندیداها جانمایی و مشخص شده بود.

براساس این گزارش، تبلیغات محیطی در میدان امام علی (ع)، میدان دلفین روبه‏روی پاساژ البرز، بانک ملی سابق واقع در میدان معلم، چهار نقطه شمالی، جنوبی، شرقی و غربی میدان سپاه و میدان ایثار، پشت استخر پارک کوهستان، دیوار شبکه بهداشت و درمان واقع در روبه‏روی اداره آموزش و پرورش، محدوده چسبیده به حفاظ فلزی مخابرات قدیم، دیوار روبه‏روی بانک ملی مرکزی، زیر دیوار آرامستان شهر واقع در روبه‏روی اداره پست و روبه‏روی سه راه دانشگاه انجام می‏شود.

همچنین میدان سه گوش ابتدای سه راه شهرک ولی‏عصر(عج)، میدان کوچک ابتدای خیابان تختی، ابتدای خیابان شهید اسفنجی، روبه‏روی امامزاده اسماعیل (ع) و دیوار نرسیده به این آستان مقدس به عنوان مکان‏هایی صرفاً برای تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزیده و جانمایی شدند.

فعالیت انتخاباتی کاندیداها که هشت روز قبل از اخذ آرا آغاز شده است، 24 ساعت پیش از آن و در روز 23 خرداد خاتمه می‌یابد.

همچنین براساس آخرین سرشماری صورت گرفته نفوس و مسکن سال 90، جمعیت شهر فیروزکوه از مرز 20 هزار نفر گذشته که بر این اساس، تعداد اعضای شورای اسلامی این شهر از پنج نفر به هفت نفر افزایش یافته است.

شهر ارجمند نیز با برخورداری از جمعیت کمتر از 20 هزار نفر کماکان دارای پنج نفر عضو اصلی شورای اسلامی خواهد بود.

این گزارش حاکی است؛ به دلیل ابطال انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در منطقه از سوی شورای نگهبان، حوزه انتخابیه فیروزکوه علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، برگزار کننده انتخابات میان‏دوره‏ای نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز هست.

انتهای پیام/2568/ذ/ژ1001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول