اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان خبر داد

آغاز تبلیغات 13 کاندیدای میان‌دوره‌‌ای مجلس در تویسرکان

فرماندار شهرستان تویسرکان به حضور و تلاش 553 نامزد در عرصه رقابت چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان اشاره کرد و گفت: 13 کاندیدا نیز در انتخابات میان‌دره‌ای مجلس در تویسرکان به رقابت می‌پردازند.

آغاز تبلیغات 13 کاندیدای میان‌دوره‌‌ای مجلس در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی عصر امروز در جمع  خبرنگاران با اشاره به حساسیت با شکوه برگزار شدن انتخابات، اظهار داشت: همه اقشار مردم در هر مسئولیت و جایگاهی در حماسه‌آفرینی انتخابات و خلق حماسه سیاسی نقش دارند.

وی با بیان اینکه رأی فرد فرد ما در 24 خرداد تیری بر قلب دشمنان اسلام است، افزود: باید هوشیار و آگاه وارد عرصه انتخابات شویم، دقت کنیم که مبادا فریب تبلیغات منفی دشمنان را با این مضمون که رأی من اثری ندارد، بخوریم.

شرکائی، مظهر حماسه سیاسی را انتخابات خواند و گفت: انتخابات در تعیین سرنوشت ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، مهم‌تر آن که مبنایی بر اقتدار و عزت بین‌المللی کشور در تمامی عرصه‌ها محسوب می‌شود.

وی با تأکید براینکه در این برهه از زمان، عملکرد توأم با نگاه تحلیل‌گرانه و تیزبینانه برای انتخاب اصلح یک ضرورت واجب است، گفت: تلاش کنیم توجه و دقت نظر ویژه‌ای به افکار و خط‌‌دهی دشمن داشته باشیم، چراکه استکبار این روزها برای دستیابی به اهداف خبیث خود با به‌کارگیری برنامه‌های نرم نظیر شبهه‌افکنی، ایجاد یأس و ناامیدی و ناکارآمد جلوه دادن نظام و... ورود پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان، مشارکت بالا در انتخابات را عامل کلیدی در ارتقای امنیت و قدرت ایران اسلامی در همه حوزه‌ها دانست و تصریح کرد: انتخابات یک امتحان بزرگ الهی است و حضور ما در پای صندوق‌های رأی قیام علیه کسانی است که با اسلام کینه دیرینه دارند.

وی بیان کرد: امروز همه باید با بصیرت و آگاهی کامل گام برداریم تا نقشه‌های شوم استکبار و متحدانش را نقش بر آب کنیم.

شرکائی، ترغیب و تشویق یگدیگر برای حضوری حداکثری و انتخاب فرد اصلح با آراء بالا را یک وظیفه خواند و تأکید کرد: تشویق همه آحاد مردم برای مشارکت در انتخابات، دفاع از حیثیت دینی، حفاظت از منافع ملی و هویت و ارزش‌های الهی است.

* قانون‌مداری در انتخابات باید سرلوحه کار همه قرار گیرد

وی با تأکید بر اینکه قانون‌مداری و رعایت قانون باید سرلوحه همه قرار گیرد، افزود: همه مسئولان، مردم و کاندیداها و طرفداران آنها باید قانونمند و بر مبانی اصول و قواعد حاکم بر کشور اقدام کنند.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه در کشور جمهوری اسلامی ایران تاکنون 30 انتخابات برگزار شده، ابراز کرد: 24 خرداد دو انتخابات به صورت هم‌زمان باهم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری در چهار حوزه در سطح کشور انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز برگزار می‌شود، بیان داشت: امسال در شهرستان تویسرکان ضمن برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز برگزار می‌شود.

* فعالیت 12 کمیته در راستای با شکوه برگزار شده انتخابات در تویسرکان

شرکائی از آمادگی کامل زیر‌ساخت‌های برگزاری سه انتخابات فرارو در تویسرکان خبر داد و یادآور شد: همه ارکان شهرستان با همکاری و تعامل همه‌جانبه یکدیگر در راستای خلق یک حماسه بی‌نظیر همراه با عزم و اراده ملی مردم ولایتمدار و دینی اهتمام ویژه‌ای دارند.

وی با اشاره به حضور بیش از 82 درصدی مردم تویسرکان در انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی، گفت: سال جاری نیز مردم تویسرکان همراه با ملت همیشه در صحنه ایران در عرصه انتخابات با اراده پولادین خود در پایداری و صیانت از انقلاب اسلامی با لبیک به فرمان رهبری در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

فرماندار تویسرکان از فعال‌سازی 12 کمیته در ستاد انتخاباتی شهرستان خبر داد و افزود: برای هرچه باشکوه برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی، کمیته‌های آموزش، تبلیغات، اطلاع‌رسانی، روابط عمومی، امنیتی، پشتیبانی و تدارکات، فناوری و اطلاعات، بصیرت‌افزایی، امحاء، حمل و نقل در شهرستان در حال فعالیت هستند.

* آغاز تبلیغات 13 کاندیدای میاندوره‌‌ای مجلس در تویسرکان/ رقابت 553 نامزد در انتخابات شورای شهر و روستا

وی در ادامه داوطلبان ثبت‌نامی برای رقابت در انتخابات مجلس میاندوره‌ای تویسرکان را 29 نفر اعلام کرد و افزود: امروز 13 کاندیدای انتخابات مجلس میاندوره‌ای با دریافت احراز صلاحیت فعالیت‌های تبلیغاتی خود را در سطح شهرستان آغاز کردند.

شرکائی به حضور و تلاش 553 کاندیدا در عرصه رقابت چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اشاره کرد و گفت: از مجموع نامزدهای انتخاباتی در این عرصه 539 نفر مرد و 14 نفر زن هستند.

وی، نامزدهای شهر تویسرکان را 42 نفر اعلام کرد و اذعان داشت: همچنین داوطلبان در شهر فرسفج 11 نفر و شهر سرکان 12 نفر، هم‌زمان با انتخابات مجلس از امروز باهم رقابت می‌کنند.

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه از تعداد کاندیداهای ثبت‌نام شده در شورای شهر تویسرکان از ابتدا تاکنون 9 نفر انصراف داده و دو نفر رد صلاحیت شد‌ه‌اند، افزود: از کاندیداهای شهر فرسفج سه نفر رد صلاحیت شده و کسی هم انصراف نداده‌ است.

* 3 هزار نفر در برگزاری انتخابات تویسرکان مشارکت دارند/ پیش‌بینی 135 شعبه اخذ رأی در تویسرکان

وی متذکر شد: نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا در شهر سرکان رد صلاحیت شده نداشت و همچنین در این حوزه انصرافی هم نداشتیم.

شرکائی، سن جوان‌ترین کاندیدا در چهارمین انتخابات شورای شهر و روستا را در تویسرکان 26 سال و مسن‌ترین کاندیدا را 71 سال اعلام کرد.

وی یادآور شد: 2 هزار و 980 نفر عوامل در همه حوزه‌ها برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره‌ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان تویسرکان را برعهده دارند.

فرماندار تویسرکان، تعداد شعبه‌های پیش‌بینی شده برای جمع‌آوری آراء مردم در سه انتخابات پیش‌رو در تویسرکان را 135 شعبه اعلام کرد و گفت: 99 شعبه مختص بخش‌ مرکزی (شهرهای تویسرکان و سرکان و روستاها) است که از این تعداد 87 شعبه ثابت و 12 شعبه سیار  آراء مردم را اخذ می‌کنند.

وی در پایان افزود: 36 شعبه برای جمع‌آوری رأی مردم در بخش قلقل‌رود در نظر گرفته شده که سه شعبه مختص به شهر فرسفج است و در کل از بین آنها 15 شعبه ثابت و 21 شعبه سیار است.

انتهای پیام/89010/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول