اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ائتلاف جبهه مردمی حماسه‌سازان ورامین بزرگ:

لیست ائتلاف جبهه مردمی حماسه‌سازان ورامین بزرگ نهایی شد

دبیر ائتلاف جبهه مردمی حماسه‌سازان ورامین بزرگ از نهایی شدن لیست این ائتلاف خبر داد.

لیست ائتلاف جبهه مردمی حماسه‌سازان ورامین بزرگ نهایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید حسن دلاوری پنج‌شنبه ‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام شده اعضای ائتلاف جبهه مردمی حماسه‌سازان ورامین بزرگ به ترتیب الفبا سیدرضا احمدی، حسن بختیاری، علی‌اکبر تاجیک، تورج تیمورزاده، بیژن خانی، مریم رشیدی‌ظفر، محمدتقی رودگر، جلال شیرکوند، محمد حسن فرجی، فتح‌اله فرجی، علیرضا فرجی، مهدی کچویی، زهرا هداوند میرزایی هستند.

دبیر ائتلاف جبهه مردمی حماسه‌سازان ورامین بزرگ ادامه داد: دفاع از ارزش‌های اسلامی، پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی، التزام عملی به ولایت فقیه و فصل‌الخطاب دانستن نظر رهبری، احترام و توجه به جایگاه روحانیت و مرجعیت، ساده‌زیستی و پرهیز از تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری و توجه ویژه به گروه‌های ضعیف و نیازمند، اعتقاد به آزادی‌های مشروع و مردم‌سالاری دینی، عدالت‌محوری و مبارزه با فساد، تاکید و باور به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه ورامین بزرگ، اداره امور براساس موازین اسلامی، عقلانیت، قانون، برنامه، حسن تدبیر و عطوفت با مردم از بزرگترین اهداف این جبهه است.

دلاور در پایان تصریح کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های این ائتلاف در روزهای آینده به‌صورت گسترده در شهرستان ورامین منتشر خواهد شد. 

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول