اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیم قرن مبارزه ـ 15

آیت‌الله خاتمی سخنران 15 خرداد ورامین + اعلام مسیر راهپیمایی‌

دبیر دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد شهرستان ورامین از سخنرانی آیت‌الله سید احمد خاتمی در جمع راهپیمایان ورامینی خبر داد.

آیت‌الله خاتمی سخنران 15 خرداد ورامین + اعلام مسیر راهپیمایی‌

‌به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی چهارشنبه شب در جلسه دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد شهرستان ورامین با اشاره به مراسم های گرامیداشت 14 و 15 خرداد اظهار داشت: در روز 14 خرداد زمینه حضور زائران در مرقد مطهر حضرت امام (ره) فراهم شود، همچنین پذیرایی و استقبال مناسب از زائران مرقد مطهر که وارد ورامین می‌شوند به‌عمل آید.

امام جمعه موقت ورامین به راهپیمایی 15 خرداد مردم ورامین اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی یکی از جدی‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله 15 خرداد است، زمینه‌سازی حضور بهتر و باشکوه‌تر مردم در این راهپیمایی که همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) است بسیار اهمیت دارد.

وی در ادامه با اعلام مسیر راهپیمایی 15 خرداد ورامین عنوان کرد: این راهپیمایی راس ساعت 10 صبح 15 خرداد از مقابل گلزار شهدای سید فتح‌الله آغاز شده و با عبور از میدان امام خمینی (ره) به مصلی بزرگ صاحب الزمان (عج) ختم خواهد شد و سپس راهپیمایان در مصلی بزرگ صاحب الزمان (عج) تجمع خواهند کرد.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: از آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران نیز دعوت شده و ایشان برای راهپیمایان سخنرانی خواهند کرد.

اعلام برنامه‌های گرامیداشت 15 خرداد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: همچنین مکاتباتی برای برگزاری دعای کمیل از طریق هیئت رزمندگان اسلام شده است، استفاده از فرصت نماز جمعه در 10 خرداد توسط ائمه محترم جمعه و نیز سخنرانان قبل از خطبه‌ها، برگزاری مراسم در روستای جعفر آباد اخوان، برگزاری مراسم شب 15 خرداد در خیرآباد، برگزاری مراسم محوری در مسجد رضویه و شب شهادت حضرت موسی بن جعفر (ع) نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این روز است.

وی برگزاری مراسم دوچرخه سواری 15 خرداد،همایش ملی 15 خرداد با سخنرانی دکتر حمید روحانی در سالن دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا همزمان با 12 خرداد،گلباران قتلگاه شهدای 15 خرداد در پل باقرآباد عصر 14 خرداد،برگزاری مسابقه ملی وبلاگ خرداد با محوریت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، تجلیل از خانواده شهدای 15 خرداد، تهیه بروشور با محتوای شهدای 15 خرداد و امام(ره)،فضاسازی روستا و مرکز شهر شهرستان توسط شهرداری و بخشداری‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

دبیر دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد شهرستان ورامین انتشار نشریه پلاک 42 توسط بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، توجیه مداحان و خطبا برای پرداختن به موضوع 15 خرداد در مراسم‌ها به‌ویژه مراسم شهادت امام هفتم شیعیان توسط اداره تبلیغات اسلامی، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی برای راهپیمایان 15 خرداد توسط اصناف،تکمیل اسناد و آثار 15 خرداد توسط بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های قطعی مورد اجرا در ایام گرامیداشت نیم قرن 15 خرداد دانست.

‌انتهای پیام/2462/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول