اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ورامین:

3360 واحد مسکن مهر در ورامین احداث شده است

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین گفت: در طول خدمت دولت نهم و دهم، سه هزار و ۳۶۴ واحد مسکن مهر در شهرستان ورامین احداث شده است.

3360 واحد مسکن مهر در ورامین احداث شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرماندار شهرستان ورامین، محمدعلی یاسینی اظهار داشت: اجرای مسکن مهر یکی از مهمترین طرح‌های دولت نهم و دهم است که رویای خانه‌دار شدن بسیاری از افراد فاقد مسکن را محقق کرد.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین گفت: اجرای این طرح، در متعادل کردن بازار نیز نقش بسزایی داشت و از افزایش کاذب قیمت‌ها در این بخش جلوگیری کرد.

وی در ادامه افزود: پیش از جدا شدن قرچک از شهرستان ورامین، برنامه‌ریزی برای احداث 21 هزار و 423 واحد مسکن در قالب مسکن مهر انجام شده بود که از این تعداد سه هزار و 364 واحد متعلق به ورامین و بقیه مربوط به قرچک است.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین گفت: بیشتر واحدهای مسکن مهر شهرستان ورامین به صورت خودمالکی احداث شده و برای هر کدام از آنها 200 میلیون ریال تسهیلات در اختیار افراد متقاضی قرار گرفته است.

وی افزود: احداث این تعداد واحد مسکونی علاوه بر رفع نیاز مسکن، بیش از 2 هزار و 500 فرصت شغلی نیز در ورامین ایجاد کرد که این مهم سهم ورامین در ایجاد فرصت شغلی در بخش مسکن را محقق کرد.

یاسینی تصریح کرد: سهمیه اختصاص یافته به شهرستان ورامین در زمینه ایجاد اشتغال در سال گذشته 14 هزار و 600 فرصت شغلی بود که با همکاری و هماهنگی اداره‌ها و نهادهای مختلف شهرستان تمام این سهم محقق شد. 

انتهای پیام/2462/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول