اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ورامین خبر داد

انتشارتمبر یادبود پنجاهمین سالگرد قیام مردم ورامین در 15 خرداد سال 42

شهردار ورامین گفت: همزمان با فرارسیدن پنجاهمین سالروز قیام مردم ورامین در 15 خرداد سال 1342، تمبر یادبود و بزرگداشت نیم قرن قیام مردمی منتشر شد.

انتشارتمبر یادبود پنجاهمین سالگرد قیام مردم ورامین در 15 خرداد سال 42

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا کارخانه در جمع خبرنگاران با اظهار این خبر افزود: قیام خونین مردم ورامین در حمایت از ولایت و مرجعیت و مبارزه با ظلم ستیزی و رژیم طاغوت، در صفحات زرین تاریخ معاصر ایران و انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار است.

شهردار ورامین تصریح کرد: در راستای ثبت سندی دیگر؛ از حماسه آفرینی مردم دشت بزرگ ورامین، با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، تمبر یادبود و بزرگداشت نیم قرن قیام 15 خرداد منتشر و به جمعی از مسئولان ارشد استان، شهرستان و خانواده‌های معظم شهدای این قیام اهداء می‌شود.

وی با اشاره به مشخصات و ویژگی‌های این تمبر گفت: تصویری از دیوار نگاره یادبود قیام 15 خرداد مردم ورامین در میدان علامه قطب‌الدین رازی ورامینی این شهر که شامل تمثال حضرت امام خمینی (ره) و هفت شهید معظم این قیام می‌باشد، تصویر اصلی این تمبر بوده که به صورت اختصاصی و با ارزش ریالی هر قطعه 2200 ریال منتشر شده و قابل استفاده در ارسال مرسولات پستی می‌باشد.

کارخانه در پایان افزود: این تمبر با همکاری شورای اسلامی شهر و امور گردشگری حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین تهیه و توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران منتشر شده و آلبوم نمونه آن نیز جهت بازدید علاقمندان در موزه رسانه مجموعه فرهنگی موزه‌های شهرداری ورامین قابل بازدید رایگان عموم است.                                                                                 

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول