اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری صورت گرفت

برگزاری مانور آزمایشی انتخابات در ورامین

در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، کمیته آی تی ستاد انتخابات مانوری درخصوص انجام آزمایشی مراحل انتخابات برگزار کرد.

برگزاری مانور آزمایشی انتخابات در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ورامین، در این مانور به منظور ایجاد آمادگی هر چه بیشتر و رفع نواقص احتمالی، آمادگی کاربران مورد ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است در این مانور ابتدا ارسال کد ملی رای دهندگان با مودم دیالاپ و سپس ارسال کد ملی با مودم جی اس ام و بعد از آن مانور استفاده از نرم افزار شعب اخذ رای و در ادامه تجمیع آرای شعب، توسط کاربران انجام و مراحل مورد ارزیابی قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری ورامین در حاشیه این مانور گفت: این مانور با هدف فراهم کردن بسترهای لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در شهرستان ورامین اجرا شده است.

سیدجمال جلیلیˈ بیان کرد: تمام امکانات در شهرستان ورامین برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی در روز 24 خرداد فراهم شده و تمام عوامل برگزاری انتخابات از آمادگی لازم برای این مهم برخوردار هستند.

وی اظهار کرد: یکی از تاکیدهای ستاد برگزاری انتخابات ورامین، برگزاری دوره های آموزشی برای تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات است که این امر با جدیت اجرا شده، زیرا ارائه آموزش‌های لازم می‌تواند اطمینان و اعتماد مردم را به مسئولان برگزار کننده انتخابات بیشتر کند.

جلیلی گفت: مردم شهرستان ورامین به عنوان پایه‌گذاران قیام خونین 15 خرداد سال 42 بار دیگر با حضوری پرشور در انتخابات 24 خرداد حماسه سیاسی دیگری می‌آفرینند.

انتهای پیام/2462/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول