اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش ورامین:

15 خرداد هویت دانش‌آموزان ورامینی است

مدیر آموزش و پرورش ورامین با اشاره به قیام 15 خرداد گفت: 15 خرداد هویت دانش‌آموزان ورامینی است.

15 خرداد هویت دانش‌آموزان ورامینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز زنگ پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد ورامین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت و دبیر دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد ورامین، سیدرضا طباطبایی بخشدار مرکزی شهرستان ورامین، جمع دیگری از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان و تعدادی از فرهنگیان و دانش آموزان در مدرسه قیام 15 خرداد به صدا در آمد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین در این مراسم ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان 15 خرداد را نشانه دلبستگی مردم ورامین به ولایت فقیه دانست و گفت: ریشه حماسه سیاسی در قیام 15 خرداد است، 15 خرداد ریشه حماسه سیاسی، مردم سالاری دینی و شرکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها است، در واقع این قیام شناسنامه هر فرد ورامینی می‌باشد.

مجتبی عرب عامری تصریح کرد: 15 خرداد هویت دانش‌آموزان ورامین است و به همین دلیل تلاش کردیم با برگزاری این مراسم قدمی هرچند کوچک در جهت آشنایی دانش‌آموزان و نوجوانان ورامین که آینده‌سازان ایران اسلامی می‌باشند با قیام 15 خرداد برداریم.

مدیر آموزش و پرورش ورامین ادامه داد: 15 خرداد پاسخ به لبیک رهبری عزیز در اوج خفقان جامعه است و این را باید جوانان و نوجوانان ما به خوبی بدانند. 

انتهای پیام/2462/ک10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول