اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

رعایت اصل بی‌طرفی ستادهای انتخاباتی/قانون‌مداری مورد توجه نامزدها باشد

فرماندار عنبرآباد گفت: قانون‌مداری باید همواره مورد توجه ویژه کاندیداها قرار گیرد و ستاد انتخابات شهرستان با رعایت اصل بی‌طرفی برگزاری انتخاباتی سالم را مد نظر قرار دهد.

رعایت اصل بی‌طرفی ستادهای انتخاباتی/قانون‌مداری مورد توجه نامزدها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی در جلسه توجیهی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرهای عنبرآباد، مردهک و دوساری در این شهرستان اظهار داشت: امیدواریم با هماهنگی و همدلی تمام مردم و مسئولان بتوانیم حماسه سیاسی را در 24 خرداد ماه جاری رقم بزنیم.

وی با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی بر اساس آموزه‌های دینی و اسلامی افزود: آنچه برای یک کاندیدای اصلح دارای اهمیت است، انجام تبلیغات بر اساس دستورات دینی و فرمایش امام راحل و مقام عظمای ولایت است.

مشایخی با بیان اینکه کاندیداها نباید از کارهای ضدارزشی برای معرفی خود استفاده کنند، تصریح کرد: قانون‌مداری باید همواره مورد توجه ویژه کاندیداها قرار گیرد و ستاد انتخابات شهرستان عنبرآباد نیز با رعایت اصل بی‌طرفی برگزاری انتخاباتی سالم را مد نظر قرار دهد.

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد نیز در این جلسه با تأکید بر قانون‌گرا بودن کاندیداهای این دوره از انتخابات اظهار داشت: مسئولیت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها برای خدمت به خلق است.

رمضان حقانی‌فر با اشاره به اینکه کاندیداهایی که رأی نمی‌آورند، به تکلیف شرعی خود عمل کرده‌اند، بنابراین باید نسبت به قانون تمکین کنند، عنوان کرد: عوامل هیئت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی با برگزاری جلسه‌های مختلف در راستای برگزاری انتخاباتی سالم به نحو احسن به وظیفه خود طبق قانون عمل می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد نیز ضمانت اجرای تخلف از موارد انتخاباتی را قانون دانست و اظهار داشت: کاندیداهای این دوره از انتخابات باید از هرگونه رفتار خلاف قانون پرهیز کنند و موجب آزار و اذیت مردم نشوند.

احمدعلی انجم‌روز خاطر نشان کرد: ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی وظیفه دارد که مراحل پیشگیری از این جرائم را انجام دهد و در مسیر قانون به وظیفه خود به خوبی عمل کند.

انتهای پیام/80005/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول