اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیجار در مجلس:

انتخابات عرصه تفاهم است نه تعارض / نامزدها همدیگر را نفی نکنند

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی انتخابات را عرصه تفاهم دانست نه تعارض و گفت: نامزدها در تبلیغات به گونه‌ای عمل کنند که تعامل پس از انتخابات به بستری برای ایجاد مشکل تبدیل نشود.

انتخابات عرصه تفاهم است نه تعارض / نامزدها همدیگر را نفی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدمحمد بیاتیان بعد از ظهر امروز در نشست با کاندیداهای انتخابات شورای شهر بیجار، توپ اغاج، یاسوکند و بابارشانی که در سالن اجتماعات شهدای گمنام فرمانداری این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت مبعث پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: اخلاق، تدبیر و سیاست سه رکن اساسی است که کاندیدهای انتخابات باید در تبلیغات خود مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه عرصه انتخابات، عرصه تفاهم است و نه تعارض، اظهار داشت: نامزدها در تبلیغات به گونه‌ای عمل کنند که تعامل و تفاهم‌ها پس از انتخابات به کدورت و بستری برای ایجاد مشکل تبدیل نشود.

بیاتیان با بیان اینکه به میدان آمدن کاندیدهای انتخابات نشانگر احساس تکلیف ‌نمودن این قشر در عرصه حساس کنونی است، اظهار داشت: رفاقت نامزداها در رقابت‌های تبلیغاتی برای جلب اعتماد و اطمینان مردم و میزان آرای به دست آمده، تاثیر بسزایی دارد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی وظیفه اصلی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را دعوت مردم به حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رای دانست و گفت: حضور پرشور مردم برگ برنده‌ای در مقابل یاوه‌گویی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید از دادن وعده‌های دروغین و دور از عمل پرهیز کنند، تصریح کرد: شایسته است نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا در تبلیغات خود از عملیات و برنامه‌هایی که در توان شوراهای اسلامی شهر و روستا است، سخن بگویند و وعده‌های دور از عمل به مردم ندهند.

بیاتیان از ائتلاف به معنای هم پیمانی و متحد شدن تفکرات همسان نام برد و اضافه کرد: با ائتلاف تفکرات همسان و متحد شدن نامزدهایی که برنامه‌های آنها در یک راستا است، شرایط  آسان و سهل‌تری برای حضور مردم در انتخاب فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: بدون شک با ایجاد چنین شرایطی شور و نشاط انتخاباتی افزایش خواهد یافت.

به گفته وی، برخی از کاندیداها می‌توانند با در نظر گرفتن ائتلاف و هم فکر و در کنار هم بودن به عنوان سربازان اولیه حماسه سیاسی در خلق برگزاری انتخابات پرشور  تاثیر مثبتی داشته باشند.

کاندیداها همدیگر را نفی نکنند

بیاتیان با بیان اینکه نهضت سخن‌وری توسط کاندیدها از وظایف آن‌هاست، گفت: نامزدهای انتخابات قرار نیست که همدیگر را نفی کنند، بلکه تبلیغات در انتخابات به این معناست که در فضای صمیمی خود را معرفی نمایند.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نامزدهای شورای اسلامی شهر باید نگاهی یکسان به تمامی شهر داشته و از تبعیض منطقه‌ای بپرهیزند.

بیاتیان تصریح کرد: نامزدهای شورای شهر با برگزاری جلسات مناظره و حضور فیزیکی در محافل و مجالس عمومی می‌توانند در افزایش شور و نشاط انتخاباتی تاثیر بسزایی داشته باشند.

مشکل اصلی سوء مدیریت است

وی به تحریم‌های اقتصادی تحمیل بر ایران اشاره کرد و ادامه داد: تحریم‌های اخیر در مشکلات و بحران‌های اقتصادی 30 درصد تاثیر داشته و 70 درصد مسائل و مشکلات مربوط به سوء مدیریت در برخی زمینه‌ها  است.

بیاتیان در ادامه با تاکید بر اینکه مردم شهرستان بیجار در عرصه انتخابات نیز همچون گذشته با حضور حداکثری خود حماسه سیاسی خلق خواهند کرد، گفت: حماسه سیاسی که ملت ایران در 24 خرداد خلق می‌کنند، به حماسه اقتصادی ختم می‌شود.

نامزدها از سیاه‌نمایی خودداری کنند

امام جمعه بیجار نیز در این جلسه اظهار کرد: نامزدها باید مردم را به حضور پرشور پای صندوق‌های رای دعوت کنند و برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را آن گونه که در توانشان است، مطرح کنند و از سیاه‌نمایی و تخریب سایر رقبا پرهیز کنند.

حجت‌الاسلام علی مرادی با بیان اینکه برنامه‌های نام برده توسط کاندیداهای شورای شهر باید کاربردی و عملی باشد، عنوان کرد: شعارها و برنامه‌های معرفی شده در زمان تبلیغات باید برای تمامی مردم ملموس بوده و قابلیت اجرایی داشته باشد.

انتهای پیام/79015/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول