اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حال و هوای انتخابات در کرمانشاه

با شروع رسمی تبلیغات شوراهای اسلامی در کرمانشاه، سازه‌های کارتنی و بنرهای سفید در نقاط مختلف شهر نصب شده که علاوه بر شور و نشاط انتخاباتی، چهره‌ای متفاوت به شهر بخشیده است.

حال و هوای انتخابات در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، تبلیغات رسمی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه از امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

این در حالی است که با شروع قانونی تبلیغات، ستادهای انتخاباتی کاندیداهای مختلف به تکاپو افتاده و در حال تبلیغ برای کاندیدای مورد نظر خود هستند.

با شروع رسمی تبلیغات، فضای شهر شکل کاملا انتخاباتی به‌ خود گرفته و حال و هوای انتخابات در سراسر خطه ولایت‌مدار کرمانشاه موج می‌زند.

از حاشیه‌های جالب تبلیغات این دوره از انتخابات، استقرار سازه‌های کارتنی و بنرهای سفید در نقاط مختلف شهر است که کاندیداها و هوادارانشان می‌توانند از این فضاها برای تبلیغات خود استفاده کنند و از چسباندن بنر و دیوارنویسی در سایر نقاط شهر خودداری کنند.

از ساعات نخست شروع تبلیغات جوانان مختلفی با چسباندن بنر به تبلیغات انتخاباتی مشغول شده‌اند و امیدواریم همین روال تا پایان تبلیغات باقی بماند و شاهد مخدوش شدن در و دیوار شهر نباشیم.

بر اساس این گزارش، تعداد 12 هزار سازه کارتن پلاست و 800 بنر سفید در میادین و چهارراه‌ها برای انجام تبلیغات انتخاباتی در کرمانشاه نصب شده است.

انتهای پیام/2700/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول