اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای

ستاد انتخابات مرکزی تشکل‌های اصولگرای ایلام اعلام موجودیت کرد

ستاد انتخابات مرکزی تشکل‌های اصولگرای ایلام با صدور بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرد.

ستاد انتخابات مرکزی تشکل‌های اصولگرای ایلام اعلام موجودیت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این بیانیه آمده است: در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری در سراسر کشور ستاد مرکزی تشکل‌های اصولگرای استان ایلام در حمایت از دکتر علی‌اکبر ولایتی شکل گرفت.

این بیانیه می‌افزاید: دبیران تشکل‌های 15 گانه اصولگرا (حزب مؤتلفه اسلامی، جامعه اسلامی کارمندان، جامعه اسلامی مهندسین، جامعه اسلامی فرهنگیان، جامعه اسلامی پزشکان، جامعه اسلامی زینب (س)، جامعه اسلامی اصناف و بازاریان، جامعه اسلامی کارگران، جامعه اسلامی وفاداران به انقلاب اسلامی، جامعه اسلامی ورزشکاران و ...) اقدام به این مهم کردند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: این تشکل با صدور بیانیه‌ مشترکی نیز ضمن دعوت از مردم فهیم و ولایتمدار استان ایلام به شرکت همگانی در انتخابات حمایت خود را از دکتر ولایتی اعلام کردند.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: همچنین اعضای این ستاد آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن دفاتر و امکانات مورد نیاز برای برقراری فعالیت‌ها و نشر دیدگاه‌های دکتر ولایتی اعلام کردند.

انتهای پیام/2246/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول