اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور رسیدگی به جرائم انتخاباتی صورت گرفت

اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی در اصفهان

مدیرکل دادگستری استان اصفهان گفت: شعب ویژه‌ای در دادسرا‌ها و دادگاه‌های استان برای رسیدگی به جرائم افراد در زمان پیش، حین و پس از انتخابات اختصاص یافته است.

اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی در اصفهان

غلامرضا انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان پیش‌بینی، پیشگیری و برخورد با تخلفات انتخاباتی را امری مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: انتخابات به عنوان مهم‌ترین موضوع سیاسی کشور محسوب می‌شود و دادگستری باید فضای امنی را برای برگزاری انتخابات سالم فراهم کند.

وی به اقدامات صورت گرفته در استان در راستای تأمین امنیت فضای انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: دادگستری استان در زمینه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در سطح استان جلسات متعددی را برگزار و ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی را راه‌اندازی کرده است.

مدیرکل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه جلسات دادگستری برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی به صورت هر دو هفته یک بار در استان برگزار شده است، تصریح کرد: در این جلسات مسئولان فعال در زمینه برگزاری انتخابات، مسئولان امنیتی و انتظامی استان و هیئت‌های اجرایی و نظارتی شورای نگهبان نیز حضور دارند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در ستاد مرکزی اصفهان و در شهرستان‌ها اندیشیده شده است، اضافه کرد: این تمهیدات برای جلوگیری از وقوع تخلفات و جرائم احتمالی در زمینه انتخابات است.

انصاری با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌هایی برای جلوگیری از وقوع تخلفات و جرائم در فضا‌هایی که احتمال وجود این تخلفات وجود دارد، صورت گرفته است، تاکید کرد: شعب ویژه‌ای نیز در دادسرا‌ها و دادگاه‌های استان برای رسیدگی به جرائم افراد در زمان پیش، حین و پس از انتخابات اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه این شعب به سرعت و خارج از نوبت به این تخلفات و جرائم رسیدگی می‌کنند، افزود: در حال حاضر فضای موجود برای برگزاری انتخابات پیش رو فضایی امن و سالم است.

انتهای پیام/63004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول