اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازهم فرصت‌سوزی، باز هم بلاتکلیفی

هواداران تیم فوتبال نفت آبادان نگران هستند

نگرانی بین دوستداران تیم فوتبال نفت آبادان گرچه بسیار مشهود است اما تجربه نشان داده است که هر گاه هوادار نگران است اشتباهی در این باشگاه در حال صورت گرفتن است.

هواداران تیم فوتبال نفت آبادان نگران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در حالی که تمام باشگاه‌ها در حال بستن تیم خود هستند و مربیان و بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب و به خدمت گرفته‌اند به نظر می‌رسد باشگاه صنعت نفت با زهم از این قافله عقب است و منتظر است تا ته مانده این میدان پر کش و قوس را به خدمت گیرد.

در کوران بستن تیم‌ها، تکلیف مدیر عاملی این باشگاه هنوز مشخص نیست، هر روز شایعه‌ای از این باشگاه‌ها به گوش می‌رسد و مشخص نیست چه کسی باید مسئولین سنگین مدیریت این تیم در فصل آینده را بر عهده بگیرد.

مدیریت این تیم سر در گم و بی خبر از فردای خود، علی‌رغم تمام تفکرات سازنده، جای خود را بر روی کرسی این باشگاه محکم نمی‌بیند و باز هم شاهد هستیم که تصمیمات برای این باشگاه از پایتخت گرفته می‌شود.

این باشگاه، در اقدامی جالب و پسندیده، فرم‌های نظر خواهی در اختیار اهالی فوتبال و ورزشی نویسان این شهر گذاشت و از آن‌ها در خصوص سرمربی فصل آینده این باشگاه نظر خواهی کرد، و این امید می‌رود که به خواست پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال در این شهر احترام گذاشته شود.

سرمربی این تیم هنوز مشخص نشده‌ است و مشخص نیست سکان هدایت تیم صنعت نفت آبادان را در رقابت‌های لیگ دسته اول را چه کسی در دست خواهد گرفت.

با تعلل در راس این باشگاه مربیان مورد نظر نیز کم‌کم برای خود باشگاهی را انتخاب کرده و در آخر باز هم تکرار مکررات در این باشگاه پر هوادار و با سابقه فوتبال ایران.

گویا فاجعه‌های به بار نشسته در فصل گذشته برای این باشگاه‌ درس عبرت نشده است و هواداران پر شمار این باشگاه از هم‌اکنون با نگرانی قضایای این باشگاه را دنبال می‌کنند.

این نگرانی در بین دوست‌داران این تیم گرچه بسیار مشهود است اما تجربه نشان داده است که هر گاه هوادار نگران است اشتباهی در این باشگاه در حال صورت گرفتن است.

آنان توقع دارند که اشتباهات فصل گذشته تکرار نشود و با بستن مجموعه تیم، کار به روزهای پایانی نرسد و تا فرصت باقی است در فکر  جذب شایسته‌ها باید بود.

این معضلات در حالی وجود دارد که در اوائل فصل گذشته، با وجود تمام گوش‌زد‌ها و پیش‌بینی هواداران این باشگاه، این تیم در فصل نقل و انتقالات بد عمل کرد و سرانجام نیز سقوط کرد.

اکنون زمان آن رسیده که به خواست دوست‌داران این تیم احترام گذاشت و به آنان اطمینان کرد و از آنان نظر خواهی کرد، چرا که موجودیت این باشگاه‌ متعلق به مردم آبادان است.

انتهای پیام/72013/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول