اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظارت بر سرپرستان و نمایندگان فوتبال مازندران:

سرپرستان فوتبال در لیگ بر اساس شایسته‌سالاری انتخاب شوند

مسئول نظارت بر سرپرستان و نمایندگان فوتبال در مازندران درباره انتخاب سرپرستان فوتبال گفت: گزینش نمایندگان و سرپرستان بر اساس شایسته‌سالاری، توانمندی‌ها و سابقه مدیریتی آنها در لیگ‌ لحاظ شده است.

سرپرستان فوتبال در لیگ بر اساس شایسته‌سالاری انتخاب شوند

مختار مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: پس از برگزاری کلاس یک روزه توجیهی و هماهنگی سرپرستان و نمایندگان فوتبال استان که در آکادمی شهدای ساری برگزار شد، آخرین دستاوردها و نحوه چگونگی برگزاری لیگ برای سرپرستان بازگو شد.

وی با اشاره به حضور به موقع تیم‌ها بر اساس برنامه لیگ در مسابقات تصریح کرد: داوران، نماینده هیئت و سرپرستان نیز باید بر اساس مقررات در زمین مسابقه حضور یابند.

مهدوی در ادامه ابراز داشت: تیم میزبان در هر مسابقه باید عوامل انتظامی، پزشک‌یار، آمبولانس و زمین مناسب را برای بازی آماده کند.

مهدوی گفت: تاکنون دو هفته از لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال بزرگسالان استان با حضور نماینده هیئت‌ها بدون کوچک‌ترین مشکلی برگزار شده و نتایج مسابقات نیز مشخص شده است.

مسئول نظارت سرپرستان و نمایندگان فوتبال مازندران درباره انتخاب سرپرستان فوتبال گفت: در فصل جدید مسابقات پس از تغییر در ساختار چیدمان و گزینش نمایندگان بر اساس شایسته‌سالاری، توانمندی‌ها و سابقه مدیریتی این سرپرستان در لیگ‌های مختلف لحاظ شده است.

انتهای پیام/86005/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول