اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول رسانه‌ای هیئت فوتبال استان زنجان:

نصیرزاده به عنوان تدوین کننده مقررات فوتبال به قانون اشرافیت ندارد

مسئول رسانه‌ای هیئت فوتبال استان زنجان نصیرزاده را سرپرست کمیته تدوین مقررات و آئین‌نامه فدراسیون فوتبال اعلام کرد و گفت: نصیرزاده به عنوان تهیه کننده این آئین‌نامه به قانون اشرافیت ندارد چون برخلاف آن عمل کرده است.

نصیرزاده به عنوان تدوین کننده مقررات فوتبال به قانون اشرافیت ندارد

حسام ابراهیم‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اظهارات چند روز گذشته هوشنگ نصیرزاده در مورد غیر قانونی بودن ریاست همزمان اصفهانیان بر کمیته داوران و هیئت فوتبال استان زنجان اظهار کرد: نصیرزاده باید متوجه باشد که ابتدا در مورد ریاست‌های دیگر در فدراسیون از جمله تاج و آیت‌اللهی هم باید صحبت شود.

وی افزود: یادمان نرفته که روزی تاج ضمن ریاست بر کمیته داوران رئیس سازمان لیگ هم بود و لیگ برگزار می‌کرد.

مسئول رسانه‌ای و دپارتمان آسیا‌ویژن استان زنجان با بیان اینکه نصیرزاده تا چند وقت پیش با واسطه موفق به صحبت کردن با اصفهانیان می‌شد، تصریح کرد: نصیرزاده در حال حاضر به خاطر حمایت از دپارتمان داوری اقدام به مصاحبه علیه اصفهانیان می‌کند در حالی که تا چند وقت پیش پشت سر آنها صحبت کرده و بدگویی می‌کرد.

وی نصیرزاده را مسئول تهیه و تدوین مقررات و آئین‌نامه فدراسیون فوتبال اعلام کرد و گفت: این آقا به عنوان تهیه کننده این آئین‌نامه به قانون اشرافیت ندارد چرا که در آن آئین‌نامه آمده است که یکی از اعضای قضایی فدراسیون نمی‌تواند علیه دیگر اعضای فدراسیون مصاحبه کند.

ابراهیم‌خانی تاکید کرد: نصیرزاده به عنوان سرپرست کمیته تدوین مقررات به چه حقی علیه اصفهانیان رئیس کمیته داوران مصاحبه کرده است.

وی به وضعیت تیم ملی در این برهه و اهمیت نتیجه‌گیری آن برای مردم اشاره کرد و ادامه داد: اصفهانیان به خاطر همین مسئله در این مورد فعلاً صحبتی نمی‌کند.

این فعال رسانه‌ای به نصیرزاده توصیه کرد، گذشته خود را فراموش نکرده و به خود اجازه صحبت در مورد داوران با سابقه ایران که عمری را صرف این کار کرده‌اند، ندهد.

وی تاکید کرد: نصیرزاده در مقایسه با افرادی مثل فنایی و مسعود مرادی فقط می‌تواند به عنوان یک هوادار علاقمند در مورد فوتبال و داوری صحبت کند.

ابراهیم‌خانی با اشاره به اینکه نصیرزاده خودش آئین‌نامه را تدوین کرده است، اضافه کرد: نصیرزاده آن زمان سمتی در فدراسیون نداشت و الان هم ملعبه دست دیگران شده و حرف‌های دیگران را تکرار می‌کند.

وی به دست کاری آئین‌نامه کمیته داوران توسط نصیرزاده اشاره کرد و افزود: وی حق این کار را نداشته و اگر هم بنا بود این کار را انجام دهد باید با اطلاع رئیس و سایر اعضای کمیته داوران انجام می‌داد.

مسئول رسانه و دپارتمان آسیاویژن استان زنجان به معرفی جانشین فریدون اصفهانیان توسط نصیرزاده اشاره کرد و گفت: الحق افراد شایسته‌تری از نصیرزاده برای قرار گرفتن در پست سرپرستی تدوین مقررات وجود دارند که بسیار لایق‌تر از وی هستند.

وی با بیان اینکه اصفهانیان بر اساس قانون و با رای مجمع به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون و همچنین با رای هیئت رئیسه به ریاست کمیته داوران انتخاب شده است، افزود: از قرار نصیرزاده هر موقع اوضاع بر وفق مرادش بود با افراد موافق و در غیر این صورت با آنها مخالفت و علیه آنها مصاحبه می‌کند.

ابراهیم‌خانی تغییر مواضع نصیرزاده بعد از گرفتن پست در فدراسیون را بیانگر این موضع دانست که نصیرزاده به دنبال منافع خود است و سخنان وی درباره استعفای اصفهانیان از هیئت فوتبال استان زنجان یک امر کاملاً شخصی است.

وی بار دیگر به نصیرزاده توصیه کرد، گذشته خود را فراموش نکرده و یادش نرود که برای برگزاری یک کلاس مدیریت در زنجان چگونه به دنبال اصفهانیان می‌گشت، بنابراین دنیا و آخرت خود را ملعبه دست دیگران نکند.

انتهای پیام/73004/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول