اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار اعضای هیئت فوتبال و معاونت فرهنگی شهرداری قم مطرح شد

تعطیلی فوتبال محلات و آموزشگاه‌ها به پیکره فوتبال آسیب می‌زند

رئیس هیئت فوتبال استان قم تعطیلی رقابت‌های فوتبال محلات و آموزشگاه‌های قم را ضربه‌ای سهمگین به پیکره فوتبال قم ارزیابی کرد.

تعطیلی فوتبال محلات و آموزشگاه‌ها به پیکره فوتبال آسیب می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از انتخابات آذر ماه سال گذشته که در حضور علی کفاشیان و در رقابت چهار کاندیدا به پیروزی کریم بهرامی و انتخاب وی به عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال استان قم انجامید، بهرامی که از چهره‌های تحصیل کرده فوتبال قم است، اقدامات مختلفی را برای تحول در این رشته ورزشی پرطرفدار و پرمخاطب در دستور کار خود و مجموعه تحت مدیریتش قرار داده است.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تعامل صحیح و سازنده با بخش‌های مختلف از جمله دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی، صنایع، حامیان مالی و بسیاری از نهادهایی که می‌توانند در رشد و تحول فوتبال قم موثر باشند را یکی از مهمترین سیاست‌ها و برنامه‌های کاری هیئت فوتبال قرار داده است.

به همین منظور کریم بهرامی و هیئت همراه خود در جلسه‌ای با اعضای معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری قم دیدار و راهکارهای لازم در زمینه تبادل تجربیات، همکاری متقابل و ارتباط نزدیک با یکدیگر به منظور توسعه و تحول در فوتبال قم را بررسی کردند.

در ابتدای این جلسه که با محوریت تعامل در برگزاری مسابقات فوتبال محلات قم برگزار شد، رئیس هیئت فوتبال استان قم از وضعیت نابسامان فوتبال قم لب به سخن گشود و در ادامه به آسیب‌های وارده حاصل از تعطیلی فوتبال محلات و آموزشگاه‌ها به پیکره فوتبال اشاره کرد.

کریم بهرامی در ادامه این جلسه از معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری خواستار همکاری در برنامه ریزی و برگزاری مسابقات فوتبال محلات قم شد که این مهم مورد موافقت معاون فرهنگی ورزشی شهرداری واقع شده و قرار بر این شد که تفاهمنامه‌ای به همین منظور به امضای دو طرف برسد.

در ادامه این جلسه نصیری معاون فرهنگی ورزشی شهرداری قم در  سخنانی موافقت و حمایت این معاونت از برگزاری مسابقات فوتبال محلات قم را اعلام کرد و ابراز داشت: برگزاری این مسابقات زمینه مناسب برای بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همچنین انتخاب نخبه‌های فوتبال محلات قم به منظور تربیت و پرورش آنها در رده‌های سنی مختلف فوتبال استان قم خواهد شد.

دیدار اعضای هیئت فوتبال استان قم و معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری قم با صحبت‌های احمدی دبیر هیئت فوتبال در خصوص برنامه‌های مختلف این هیئت ورزشی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به ویژه در زمینه اجرای طرح آسیا ویژن در قم به پایان رسید.

انتهای پیام/78002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول