اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کردی در گفت‌وگو با فارس:

فوتبال قم با برخورداری از مربیان با دانش متحول می‌شود

مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم گفت: قم برای تحول در این رشته پرمخاطب نیازمند مربیان با دانش و مجرب است.

فوتبال قم با برخورداری از مربیان با دانش متحول می‌شود

رضا کردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: یکی از عواملی که در گذشته منجر به رکود فوتبال قم شده بود، عدم برنامه‌ریزی و حرکت در مسیر آموزش و توجه به این امر مهم بود زیرا به غیر از چند تن از مربیان استان که در دوره‌های پیشرفته مربیگری در سایر استان‌ها و حتی خارج از کشور توانسته‌اند مدارک معتبر کسب کنند، مربیان بومی استان از این فرصت محروم بوده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت آموزش در فوتبال قم ادامه داد: امسال در ادامه روند حرکتی مثبت در مسیر توسعه برنامه‌های آموزشی شاهد استقبال چشمگیر و کم‌نظیر مربیان فوتبال و فوتسال قم در دوره‌های آموزشی، ارتقا و توجیهی مربیگری هستیم و قطعاً این دوره‌ها برای مربیان قم نتایج بسیار خوبی به دنبال خواهد داشت.

کردی اظهار داشت: فوتبال قم در چند سال اخیر در موقعیت خوبی برای پیشرفت قرار گرفته است و خوشبختانه با وجود همکاران پرتلاشم در هیئت فوتبال که حامی کمیته آموزش برای برگزاری پررونق دوره‌های آموزشی هستند، توانسته‌ایم برای تداوم این حرکت رو به جلو برنامه‌ریزی مطلوبی داشته باشیم.

مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: امسال برای حرکت در مسیر توسعه دانش فوتبال قم برنامه‌ها و کارهای بسیاری پیش رو داریم ولی با آمادگی کامل و همه جانبه‌ای که از همکارانم در هیئت سراغ دارم، اطمینان دارم می‌توانیم سالی خوب را برای فوتبال قم رقم بزنیم.

وی به برنامه‌های این کمیته اشاره کرد و ابراز داشت: برای تحول در فوتبال استان اخیراً یک دوره مربیگری درجه C آسیا را برگزار کردیم و شش تن از مربیان فوتبال قم نیز به دوره مربیگری A آسیا اعزام می‌شوند و تعداد مربیان قمی دارای معتبرترین مدرک مربیگری فوتبال افزایش می‌یابد، اتفاق مهمی که تحقق آن برای فوتبال قم لازم است.

مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای افزایش دانش مربیان فوتسال قم اشاره کرد و عنوان داشت: فوتسال قم در سال‌های اخیر در رده باشگاهی فعالیت چشمگیری داشته است و برگزاری منظم و با برنامه رقابت‌های لیگ‌های دسته اول و دوم فوتسال استان گویای این موضوع است و مربیان این رشته نیز از دانش خوبی برخوردار هستند.

وی بیان داشت: در قم در رشته‌های فوتبال و فوتسال استعدادهای بسیاری وجود دارند که باشگاه‌ها می‌توانند با بهره گرفتن از مربیانی که اکنون دارای مدارک معتبر مربیگری هستند با فراهم کردن شرایطی مناسب برای جذب آنها در فصل تابستان گامی مثبت در زمینه پویای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان مستعد و ارزنده قمی نیز بردارند.

انتهای پیام/2258/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول