اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

تعیین 2 ستاد تبلیغاتی برای داوطلبان عضویت در شوراها

فرماندار دشتی گفت: زمان تبلیغات داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از 16 خرداد ماه و به مدت یک هفته انجام می‌شود و هر کدام از نامزدها می‌توانند دو ستاد تبلیغاتی جداگانه برای برادران و خواهران در هر شهر دایر کنند.

تعیین 2 ستاد تبلیغاتی برای داوطلبان عضویت در شوراها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سید علی هاشمی صبح امروز در همایش توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شنبه، کاکی، بادوله و خورموج به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رقابت نامزدها از جناح‌های مختلف شاهد انتخاباتی پرشور و با نشاط و رقابتی خواهیم بود.

فرماندار دشتی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور از هم اکنون در این شهرستان فراهم شده است.

وی ادامه داد: در این شهرستان 410 نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند که 81 نفر در شهرهای کاکی، بادوله شنبه و خورموج و همچنین 329 نفر داوطلب عضو در شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان دشتی هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد: زمان تبلیغات داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از 16 خرداد ماه و به مدت یک هفته انجام می‌شود و هر کدام از نامزدها می‌توانند دو ستاد تبلیغاتی جداگانه برای برادران و خواهران در هر شهر دایر کنند.

نماینده عالی دولت دهم در دشتی رعایت اخلاق اسلامی را مورد تاکید قرار داد و افزود: داوطلبان سعی کنند از تخریب و تحقیر سایر نامزدها انتخاباتی خودداری کنند.

وی از ثبت نام داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد و گفت: شما با حضور در صحنه انتخابات به ندای امام خامنه‌ای لبیک گفتید و این باعث شادی روح شهدا و امام شهدا شد و انشاالله حماسه بزرگ سیاسی که مد نظر مقام معظم رهبری است، خلق خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه هر رای مردم تیری در قلب دشمن است، یادآور شد: شما و مردم در 24 خرداد ماه در پای صندوق‌های اخذ رای با انداختن هر رای در صندوق‌ها تیری مستقیم در قلب دشمنان شلیک خواهید کرد.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات موجب خنثی شدن نقشه‌های دشمنان خواهد شد، اضافه کرد: مردم در روز 24 خردادماه با حضور آگاهانه، بصیر و حداکثری خود در انتخابات سرنوشت ساز ، حماسه بزرگ و کم نظیر دیگری همچون حماسه فتح خرمشهر خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول