اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر کشتیرانی هند:

برای سرمایه‌گذاری در چابهار استقبال می‌کنیم

قائم مقام وزیر کشتیرانی هند گفت: از ظرفیت‌های موجود در چابهار برای سرمایه‌گذاری استقبال می‌کنیم و برای این کار از هیچ چیز دریغ نمی‌کنیم.

برای سرمایه‌گذاری در چابهار استقبال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی چابهار، قائم مقام وزیر کشتیرانی هند در رأس هیئتی اقتصادی برای سرمایه‌گذاری توسعه و تجهیز از طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کردند.

پی کی سینها (P.K.SINHA) قائم مقام وزیر کشتیرانی هند در این سفر طی نشستی با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دولت هند در این بندر مسائل مدیریت پورت اپراتور بندر چابهار در وضعیت فعلی، تجهیز و مدیریت فاز دوم ترمینال طرح توسعه بندر شهید بهشتی و توسعه و تجهیز و مدیریت فازهای نهایی را پیگیری می‌کند.

قائم مقام کشتیرانی هند ضمن ابراز خوشحالی از سفر به بندر چابهار افزود: چابهار بهترین مکان برای دسترسی به کشورهای آسیای میانه است زیرا این بندر مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین بندر برای کشورهای آسیای میانه است و ما مطمئنیم با توسعه این بندر اقتصاد این منطقه شکوفا خواهد شد و هند در این زمینه همکاری‌های لازم را به عمل خواهد آورد.

وی متذکر شد: ما کاملاً از سرمایه‌گذاری در بندر چابهار استقبال می‌کنیم و هر چقدر سرمایه‌گذاری شود دریغ نمی‌کنیم و ما این پیشنهادات دولت ایران را جمع‌آوری و به دولت هند انعکاس می‌دهیم و امیدواریم نتایج این نشست‌ها مثبت باشد.

گفتنی است، هیئت هند بازدیدی هم از پروژه راه‌آهن چابهار – زاهدان مشهد داشتند.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول