اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سوم خرداد

آزادگـان چـابـهار تجلیل شدند

رئیس بنیاد شهید چابهار گفت: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد از آزادگان و جانبازان شهرستان چابهار تجلیل شد.

آزادگـان چـابـهار تجلیل شدند

علی داورنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر همیشه قهرمان توسط رزمندگان دلیر ایران اسلامی از آزادگان و جانبازان شهرستان شهیدپرور چابهار تجلیل شد.

وی افزود: در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان در آزادسازی خرمشهر در منطقه آزاد، صنعتی و تجاری چابهار برگزار شد از شش آزاده و جانباز شهرستان و همچنین یک جانباز 70 درصد با مشارکت مدیرعامل منطقه آزاد، صنعتی و تجاری چابهار و بنیاد شهید شهرستان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

رئیس بنیاد شهید چابهار ادامه داد: همچنین به همین مناسبت جشن بزرگی با حضور هنرمندان صدا و سیما همراه با برنامه‌های مفرح و هیجان‌انگیز و نیز مسابقات متنوعی در منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

داورنیا عنوان کرد: در این مراسم که برای شهروندان چابهاری برگزار شد، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، گروه طنز، آکروبات، خواننده پاپ و موسیقی محلی به مجری‌گری هنرمند پیشکسوت رادیو و تلویزیون منوچهر آذری و با حضور مسئولان منطقه آزاد و شهرستان چابهار اجرا شد.

وی گفت: مسابقات مفرحی در این مراسم برگزار شد و به برندگان جوایزی از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار اهدا شد.

گفتنی است، منطقه چابهار از جمله مناطق شاخص کشور در زمینه دارا بودن جاذبه‌های طبیعی است، به طوری که بیش از 100 جاذبه طبیعی در مسیرهای منتهی به این منطقه شناسایی شده است و این سازمان با برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت‌های مختلف در راستای رسالت فرهنگی سازمان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/75002/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول