اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج دانشجویی صورت گرفت

آشنایی دانشجویان دانشگاه دریانوردی چابهار با کاندیداهای ریاست جمهوری

بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با ایجاد میز بصیرتی سعی در آشنایی دانشجویان با کاندیداهای ریاست جمهوری دارد.

آشنایی دانشجویان دانشگاه دریانوردی چابهار با کاندیداهای ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با توجه به برگزاری و اهمیت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و ایجاد محیطی آرام، منطقی و پرنشاط انتخاباتی در دانشگاه، صبح امروز اقدام به ایجاد غرفه‌ای با موضوع انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به نام «پاتوق انتخاباتی» کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در این زمینه اظهار داشت: در این غرفه با استقرار میز و سیستم تصویری به بحث و بررسی و جمع‌آوری آرا و عقاید دانشگاهیان در ارتباط با مواردی از جمله انتظارات از رئیس جمهور آینده پرداخته می‌شود.

سعید صفاری افزود: در راستای جریان‌شناسی گروه‌های سیاسی انتـخابات نیز جـلسه پرسـش و پـاسخی با حضور علیرضا کیخا تحلـیل‌گـر مسـائل سیاسی، بـا موضوعات ابعاد خـلق حمـاسه سیاسی و انتخابات آزاد، واقعیت یا توهم، در این پاتوق انتخاباتی دانشجویی برگزار شده است.

وی بیان کرد: استقبال دانشجویان از برنامه‌های پاتوق انتخاباتی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار بسیار قابل توجه و همراه با انگیزه است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار ادامه داد: در این پاتوق انتخاباتی دانشجویی، حضور هدفمند و همراه با بصیرت دانشجویان، فضایی صمیمی و آزاد را برای آنان در زمینه تعامل و بیان نظراتشان بسترسازی کرده است.

صفاری تصریح کرد: پاتوق انتخاباتی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار شامل میز بــصیرت، میز کاندیدا، مـیز مناظره، میز مباحثه، میز اخبار و پخش منتخبی از فیلم‌های جشنواره عمار و پخش کلیپ‌های انتخاباتی است.

وی گفت: پاتوق انتخابات، محلی برای گفت‌وگوهای انتخاباتی و رصد کردن رسانه‌های کشور است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار افزود: همچنین در این پاتوق، میز بصیرت شامل اطلاعاتی در زمینه جریانات و احزاب رایج کشور، پاسخ به برخی از سوالات و شبهات سیاسی، جریان شناسی انقلاب اسـلامی، میز اخبار انتخاباتی به منظور به نمایش گذاشتن گزیده‌ اخبار انتخاباتی کشور است.

صفاری خاطرنشان کرد: میز کاندیدا برای آشنایی نسبی با تعدادی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و بیان مواضع و نظرات آنها در ارتباط با مسائل و شرایط کشور نیز برای دانشجویان این دانشگاه برقرار است.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد این میزها بتوانیم انتظارت دانشجویان را در زمینه‌های مختلف آشنایی با کاندیداهای ریاست جمهوری برآورده کنیم.

انتهای پیام/75004/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول