اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چابهار:

10 هزار نفر کار برگزاری انتخابات را در چابهار برعهده دارند

فرماندار چابهار گفت: بیـش از ده هـزار و 200 نـفر کار برگـزاری انتـخابات را در شهرستان چـابـهار برعـهده دارنـد.

10 هزار نفر کار برگزاری انتخابات را در چابهار برعهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، ایرج حیدری پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اداری شهرستان چابهار اظهار داشت: 10 هزار و 200 نفر کار برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی را در شهرستان چابهار برعهده دارند، به طوری که اقدامات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و خلق حماسه‌ای ماندگار توسط مردم همیشه در صحنه چابهار در بزرگ‌ترین حماسه سیاسی در این بخش فراهم شده است.

وی افزود: مشارکت هدفمند و آگاهانه مردم در فرآیند انتخابات نوعی جهاد سیاسی محسوب می‌شود به طوری که مردم با حضور در این صحنه مهم و انتخاب فرد اصلح و پیرو ولایت، برای امور اجرایی کشور و تحکیم پایه‌های اقتدار حاکمیت به مبارزه عملی با توطئه‌های دشمنان و بدخواهان خارجی و داخلی نظام جمهوری اسلامی بر می‌خیزند.

فرماندار چابهار بیان داشت: انتخابات مظهر اقتدار ملی، میدان شرف و افتخار ملت فهیم و بیدار ایران اسلامی و به ویژه مردم با بصیرت چابهار در مقابل هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمنان است و بر همین اساس بنابر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به منزله دفاع از جمهوری اسلامی و قانون اساسی است.

حیدری با بیان اینکه انتخابات آبروی نظام اسلامی است، گفت: همه ما به عنوان مجریان انتخابات موظف هستیم برای حفظ آبروی نظام از جان و دل مایه بگذاریم تا به یاری الهی دنیای استکبار در 24 خرداد شاهد حضور حماسی مردم ما در این صحنه باشند که این حضور همه‌جانبه و آگاهانه در افزایش اقتدار رئیس جمهور منتخب و تغییر بسیاری از معادلات جهانی نقش مهمی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه حماسه 24 خرداد 92 چیزی جز ولایت‌مداری و تبعیت از مقام عظمای ولایت نیست، تصریح کرد: هر نامزدی که به هر دلیلی از ابتدا تا انتهای انتخابات از قانون اساسی و فرمایشات رهبری عدول کند در بین مردم هیچ جایگاهی نخواهد داشت.

رئیس شورای اداری شهرستان چابهار یادآور شد: رئیس جمهور آینده باید مطیع و همراه با منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، پایبند به ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب و آرمان‌های امام و شهدای گرانقدر باشد تا بتواند سکان هدایت ایران اسلامی را بیش از پیش در راستای توسعه و اعتلای کشور هدایت کند.

حیدری با اشاره به آغاز فرآیند اجرایی انتخابات در شهرستان چابهار بیان کرد: 408 شعبه اخذ رأی با حضور 25 نیرو در سطح این شهرستان برای جمع‌آوری آرای مردم پیش‌بینی شده که برای هر صندوق نیز با توجه به همزمانی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، 25 نیرو در قالب‌های تعیین شده وظیفه برگزاری انتخابات را در شهرستان چابهار برعهده دارند.

فرماندار شهرستان چابهار با اعلام آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا افزود: ما هم اکنون در بالاترین حد آمادگی قرار داریم و برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مردم بابصیرت و همیشه در صحنه چابهار آماده لبیک گفتن به این حماسه هستیم.

وی در ادامه گفت: در این شهرستان بیش از 8 هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات از بدنه مردمی بوده و کسانی که دچار توهم هستند بدانند انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط مردم به عنوان مجریان اصلی کشور برگزار می‌شود و هر فردی که از مردم و برای مردم باشد به طور حتم مردم نیز در پای صندوق‌های رأی، حامی آن خواهند بود.

حیدری با اشاره به اینکه ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات، قانون‌مداری و امانت‌داری باید در دستور کار مدیران ادارات و نهادهای شهرستان قرار گیرد، تصریح کرد: همکاری تمامی دستگاه‌ها در برگزاری انتخابات خردادماه یک امر لازم و ضروری است و برای همین منظور باید امکانات مورد نیاز در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قرار گیرد.

رئیس شورای اداری شهرستان چابهار در بخش دیگری از سخنان خود بر آمادگی این شهرستان مبنی بر پذیرایی از رؤسای ستادهای نامزدهای تأیید شده اشاره و افزود: ما شرایط پذیرایی از نمایندگان نامزدهایی که توسط شورای نگهبان اعلام صلاحیت شده باشند را داریم تا مردم از این طریق با برنامه‌های نامزدهای تأیید شده انتخابات ریاست جمهوری از نزدیک آشنا شده و مردم با نگاهی برگرفته از برنامه‌های این افراد به اصلح‌ترین رأی دهند.

انتهای پیام/75002/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول