اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهارستان:

هیچ‌کس اجازه تخطی از قانون انتخابات را ندارد

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: قانون انتخابات در این شهرستان با جدیت پیگیری شده و اجازه نمی‌دهیم هیچ‌کس از این قانون تخطی کند.

هیچ‌کس اجازه تخطی از قانون انتخابات را ندارد

یونس نوبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم گفت: برگزاری انتخابات نماد دموکراسی و مردم‌سالاری است و اساس هر انتخاباتی عمل به قانون است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان بهارستان در پاسخ به این پرسش که عملکرد نامزدها و ستادهای انتخاباتی آنها تاکنون چگونه بوده است؟ گفت: خوشبختانه ستادها و هواداران کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از آغاز زمان تبلیغات در چارچوب قانون عمل کرده و مشکل خاصی در این زمینه نداشتیم.

نوبخت افزود: همچنین با توجه به اینکه هنوز زمان قانونی تبلیغات انتخابات شوراها فرا نرسیده است، شاهد تبلیغات زودهنگام نبودیم و معدود مواردی هم که وجود داشت، ناشی از عدم اطلاع کافی از قانون بود که بلافاصله تذکرات لازم ارائه شد.

*ستادهای انتخاباتی کاندیدها، هواداران خود را با قانون آشنا کنند

وی با تاکید بر اینکه هر اقدام خارج از قانون به ضرر کاندیداها است، گفت: توصیه ما این است که ستادهای انتخاباتی هواداران خود را با قانون انتخابات به ویژه مواردی که منع قانونی وجود دارد، آشنا کنند و این امر کمک بسیار بزرگی به برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند خواهد کرد.

فرماندار بهارستان تاکید کرد: به طور قطع ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی و نظارتی اشراف کامل به عملکرد نامزدها و ستادهای انتخاباتی هواداران آنها داشته و به احدی اجازه تخطی از قانون داده نمی‌شود.

نوبخت ادامه داد: با توجه به شرایط حساس کشور و اهمیت انتخابات 24 خرداد، در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلفی، موارد از طریق دستگاه‌های نظارتی و قانونی پیگیری و با متخلفان احتمالی برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان از نامزدهای انتخابات شوراها در این شهرستان خواست فعالیت تبلیغاتی نداشته و پیش از 16 خرداد تبلیغات انتخاباتی انجام ندهند.

انتهای پیام/2302/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول