اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد شدید فرماندار گچساران از برخی همکاری‌های غیرقانونی اداره‌ها

اداره‌ها با رعایت قانون و منطق با فرمانداری همکاری کنند

فرماندار گچساران گفت: بر اساس مصوبه شورای اداری، ارائه خودرو و دیگر امکانات به فرمانداری توسط اداره‌ها بدون دریافت نامه مکتوب با امضای فرماندار خلاف قانون بوده که متأسفانه هنوز اعمال می‌شود.

اداره‌ها با رعایت قانون و منطق با فرمانداری همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تعداد هشت نفر از کاندیداهای ثبت‌نام کرده توسط شورای نگهبان احراز صلاحیت شده‌اند و تبلیغات این نامزدهای ریاست جمهوری نیز آغاز شده است.

وی افزود: انتظاری که امروز از هشت کاندیدای ریاست جمهوری می‌رود؛ این است که خدمات نظام و دولت را زیر سئوال نبرده و در این زمینه سیاه‌نمایی نکنند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه تلاش و همت تمامی دولت‌هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد، خدمت به مردم و نظام بوده و هیچ دولت و شخصی به قصد و نیت خیانت نیامده است.

وی با اشاره به بخشی از فرمایشات رهبری در زمینه توصیه به رئیس جمهور آینده ایران اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که دولت آینده باید نقاط قوت این دولت را دنبال کرده و سعی در حذف نقاط ضعف دولت کند؛ طبیعتاً قوت و ضعف در همه دولت‌ها وجود دارد اما این دلیلی برای سیاه‌نمایی یا زیر سئوال بردن خدمات نظام و دولت نیست.

شفیعی تأکید کرد: موضوع دفاع از شخصیت حقیقی و فردی رئیس جمهور نیست بلکه دفاع از شخصیت حقوقی نظام است.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد برخی اداره‌ها در زمینه آنچه وی آن‌ را همکاری بدون لحاظ کردن مصوبه قانونی در زمینه تأمین خودرو و دیگر امکانات برای فرمانداری گچساران دانست، خطاب به رؤسای اداره‌ها متذکر شد: چه کسی گفته است که اداره‌ها و دستگاه‌ها اموال خود و بیت‌المال را دو دستی تقدیم به نام و جایگاه فرمانداری کنند.

شفیعی یادآور شد: این موضوع کجای قانون نوشته شده است و در جلسه شورای اداری مصوب و مکتوب نشد که حتی اگر شخص من نیز در صورت نیاز فرمانداری به خودرو و دیگر امکانات اداره‌ها تلفنی تماس گرفتم تا نامه مکتوب به امضای من یا معاون فرماندار به دست اداره‌ها نرسد؛ اقدامی صورت نگیرد.

فرماندار گچساران ادامه داد: هر فردی بنا به دلسوزی و تعصبی که نسبت به برطرف شدن امورات کاری فرمانداری دارد طی تماس از برخی اداره‌ها خودرو یا دیگر امکانات دریافت کرده است که این خلاف مصوبه شورای اداری و قانون است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و انتظار داریم حتی در زمینه همکاری با فرمانداری نیز قانون اجرا شده و منطقی برخورد کنید.

شفیعی گفت: رؤسای اداره‌ها و دستگاه‌ها بدون دریافت نامه مکتوب مهمور به امضای فرماندار یا معاون فرمانداری گچساران حق دادن خودرو و دیگر امکانات را به فرمانداری ندارند و در صورت مشاهده و تکرار این امر برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/82014/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول