اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی:

هیچ‌ چیز از قانون بالاتر نیست/ خراسان‌رضوی آماده خلق حماسه سیاسی

مسئول بازرسی انتخابات استان خراسان‌رضوی، با تاکید بر اجرای تمام مفاد قانونی مربوط به انتخابات گفت: هیچ چیز از قانون بالاتر و عزیزتر نیست.

هیچ‌ چیز از قانون بالاتر نیست/ خراسان‌رضوی آماده خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمد مهدی اعلایی در نشست مشترک اعضای بازرسی انتخابات استان و شهرستان‌ها اظهار کرد: مسئولان بازرسی موظفند فرآیند ارتباط مردم با نظام بازرسی انتخابات را طراحی و اطلاع‌رسانی کنند.

وی نظارت بر حُسن اجرای انتخابات، بررسی عملکرد تمام دست اندرکاران انتخابات اعم از مجریان، کاندیداها و هوادارانشان و تطبیق آن با مفاد قانون انتخابات را از وظایف اصلی بازرسی عنوان کرد.

معاون استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: از مسئولان بازرسی انتخابات شهرستان‌ها انتظار می‌رود برای انتخاب بازرسان شاخصه‌هایی چون پاکدستی، خوشنامی، برخورداری از آگاهی‌های سیاسی، اشراف بر قانون و عدم گرایش واضح به یک جریان یا جناح سیاسی را مدنظر قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی انتخابات تنها به روز اخذ رای محدود نیست؛ بلکه پیش، حین و پس از انتخابات را شامل می‌شود.

مسئول بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی، انتخابات 24 خرداد را به سبب برگزاری همزمان دو انتخابات، بزرگترین انتخابات تاریخ کشور دانست و گفت: با وجود بصیرت فوق‌العاده مردم و تجربیات مسئولان از فتنه 88، باید توجه داشت که دشمنان بد طینت و پست فطرت ملت ایران به مقوله انتخابات که همواره چون سیلی سهمگین به گوش شان نواخته شده نگاه ویژه‌ای دارند و تمام تلاش خود را خواهند کرد که از غفلت‌های احتمالی، فرصتی برای توطئه خلق کنند.

وی ادامه داد: هوشیاری مردم و مسئولان همواره این تلاش‌ها را ناکام گذاشته و این بار نیز آنان را به قهقرای شکست خواهد کشاند.

معاون استاندار خراسان‌رضوی اظهار داشت: پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که خراسان‌رضوی با حضور پرشور در انتخابات، در خلق حماسه 24 خرداد نقشی ممتاز خواهد داشت و استان از هر حیث آماده زمینه‌سازی برای خلق اثر ماندگار دیگری از حماسه‌سازان خراسانی است.

انتهای پیام/70002/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول