اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه توجیهی داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی سراوان مطرح شد

تخلفات کاندیداهای انتخاباتی بدون ملاحظه برخورد قانونی می‌شود

در جلسه توجیهی داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی سراوان مطرح شد: چنانچه تخلفی از کاندیداهای انتخاباتی سر بزند در اسرع وقت، خارج از نوبت و بدون ملاحظه برخورد قانونی می‌شود.

تخلفات کاندیداهای انتخاباتی بدون ملاحظه برخورد قانونی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، پیش از ظهر امروز جلسه توجیهی داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای تابعه شهرستان سراوان با حضور فرماندار، معاون سیاسی، رئیس حوزه قضاییه، اعضای هیئت نظارت سراوان و داوطلبان پنج شهر سراوان، جالق، سیرکان، گشت و محمدی در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار سراوان در این جلسه با یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای سراوان و تسلیت ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام 15 خرداد گفت: این فرصت به صورت یکسان در اختیار ما و همه شما قرار دارد و حضرت امام (ره) در بخش انتخابات خیلی دغدغه داشتند که با درایت و رهبری بر برگزاری انتخابات در زمان مشخص تأکید می‌کردند.

محمدشریف خالقی افزود: انتخابات سرنوشت یک کشور را به نماد مردم‌سالاری رقم می‌زند و من و شما در همین راستا قرار گرفته‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات سراوان ادامه داد: شماها به عنوان منتخب و ما به عنوان مجری باید بتوانیم یک انتخابات ارزشی و خوب را در سالی که مزین به حماسه سیاسی شده، رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: بخشی از کار انجام شده و بخشی هم در حین انجام است و آن چیزی که مهم هست، برنامه‌ریزی خوب ما و شما است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سراوان اذعان داشت: انتخابات دو قسمت است یکی ریاست جمهوری و دیگری شوراها که شما هستید بنابراین در انتخابات برای شما به عنوان انتخاب شونده، رقابت مهم است.

خالقی ادامه داد: در تبلیغات به نوعی باید حرکت کرد تا فردا مدیون مردم فهیم نباشیم هر چند که مردم خوب حرف‌ها و برنامه‌های شما را تشخیص می‌دهند.

این مسئول افزود: در تبلیغات، محور باید اخلاق تبلیغاتی قرار گیرد تا هم خدا و هم بنده خدا از ما و شما بپذیرند و بعد از اینکه انتخاب شدید به عنوان چکیده و منتخب مردم، رابط بین مردم و مسئولان خواهید بود.

فرماندار سراوان متذکر شد: رعایت امانتداری، تنور انتخابات را خوب گرم می‌کند و رأی را به اهلش بدهید.

تمکین از قانون هم به نفع کاندیداها و هم جامعه است

رئیس حوزه قضاییه شهرستان سراوان هم در ادامه این جلسه ابراز داشت: کلید رمز به دست گرفتن حکومت، ایمان به عمل صالح است و کسی که مؤمن هست لایق دسترسی به حکومت است.

حجت‌الاسلام غلامرضا نجفی افزود: دین از سیاست جدا نیست، حکومت اسلامی وقتی اسلامی باشد باید عبادت خدا را کرد و تاریخ گذشته برای ملت امروزی درس عبرتی باشد، زیرا پیروزی نهایی برای اهل حق بوده و این یک سنت الهی است.

وی بیان داشت: حق پیروز خواهد شد و نورانیت آشکار می‌شود و در نهایت آینده مسیر برای افرادی است که در این راه قرار خواهند گرفت.

رئیس حوزه قضاییه شهرستان سراوان ادامه داد: هدف اهل ایمان، استقرار دین الهی و رسیدن به امنیت کامل است.

نجفی خاطرنشان کرد: در تاریخ دست خدا را ببینید و این اراده و خواست خدا بود که با رهبری امام راحل و پشتوانه مردم، حکومت جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید.

این مسئول گفت: امنیت واقعی در سایه حکومت دین است، اگر تعالیم دینی و اسلامی آنطوری که شایسته است در حکومت اسلامی پیاده شود به امنیت کامل در سراسر زمین خواهیم رسید و تمام مشکلات در دنیا به خاطر دوری از اسلام است.

رئیس حوزه قضاییه شهرستان سراوان بیان داشت: همه مردم از حاکمیت انتظار امنیت دارند و حاکمیت هم از مردم انتظار امنیت دارد لذا از شما انتظار می‌رود از اینجا به بعد در مسیر مقررات قدم بردارید و اگر تخلفی از شما سر بزند از طریق ستاد پیشگیری از تخلفات کاندیداها در خارج از نوبت و با سرعت و بدون ملاحظه برای سلامت انتخابات برخورد می‌شود.

نجفی در پایان متذکر شد: باید به قانون و قوانین انتخابات احترام بگذارید، زیرا تمکین از قانون هم به نفع شما و هم به نفع جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/75002/ن40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول